1

فرکی: تراکتور شرایط بهتری نسبت به ما دارد/ قلعه نویی: مشخص نیست علت این دشمنی ها چیست!

  • کد خبر : 213265
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

سرمربی تیم های فوتبال سایپا و تراکتورسازی در نشست خبری قبل از بازی به مسائل مهمی نیز اشاره کردند.

فرکی: تراکتور شرایط بهتری نسبت به ما دارد/مخالف رایگان شدن بازی ها هستمبه گزارش افق نیوز/  حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با تیم تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تراکتور تیم بزرگی است و مهم‌ترین تیم استان محسوب می‌شود و با هوادارانی که دارد برایش احترام خاصی قائلیم. بازی فردا برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد.
وی افزود: امیدواریم هر ۲ تیم تلاش کنند و برای ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند تلاش کنند و هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند برنده بازی باشد و این آمادگی را داریم که فردا یک بازی خوب انجام دهیم.
سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: تنها بازیکن محروم ما بازیکن برزیلی ما است. خوشبختانه بعد از مدت‌ها که مصدومان زیادی داشتیم مهم‌ترین مورد ما که ترابی است تمریناتش را با ما شروع کرده و همراه ما آمده و نگرانی ما بیشتر به خاطر مهدی بود و خوشحالم که سلامتی‌اش را به دست آورده است و دوست داریم مدتی را که نبوده جبران کند.
فرکی درباره رایگان شدن برخی بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: در مورد تیم ملی گاهی ضرورت دارد که بازی‌ها رایگان شود ولی در بحث باشگاهی با این موضوع موافق نیستم و امیدوارم این اپیدمی در آینده پیش نیاید و با رایگان شدن بازی‌ها مخالف هستم.
وی گفت: تعطیلی لیگ به نفع ما نیست چون ما حریفی پیدا نکردیم که مثل تراکتور یک بازی در شرایط مسابقه انجام دهیم. تیم‌های دسته اولی هم بازی داشتند و مجبور شدیم یک بازی درون تیمی برگزار کنیم تا از شرایط مسابقه دور نشویم ولی تراکتور با بازی که مقابل سیاه‌جامگان داشت شرایط بهتری پیداکرده است.
فرکی: تراکتور شرایط بهتری نسبت به ما دارد/ مخالف رایگان شدن بازی ها هستمامیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی – سایپا، اظهار داشت: شهادت بانوی دو عالم را خدمت همه عزیزان تسلیت می‌گویم و همچنین یک‌بار دیگر یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی‌ می‌داریم. به خاطر جایزه اسکار هم به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم. آقای فرهادی یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان ایران است. از چند نفر دیگر هم که در بدترین شرایط تراکتورسازی را تنها نگذاشتند، از جمله دکتر دبیری، فرهنگی، نجفی و رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت و معدن و تجارت تشکر می‌کنم.
وی افزود: سایپا در نیم فصل دوم خیلی فرق کرده است. آنها بسیار منسجم هستند و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را داریم. امیدوارم فردا هواداران زیادی بیایند نه شش هزار و شصت نفر. البته همان تعداد هم اندازه ۶۰ هزار نفر تشویق کردند اما دوست داریم هواداران بیایند. حضور هواداران خیلی به ما کمک می‌کند. امیدوارم با حضور هواداران بازی خوبی انجام دهیم. در مسابقه با سیاه‌جامگان در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم اما سپس شرایطمان بهتر شد. سه امتیاز حق‌مان بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی ایجاد کردیم.
وی به انتقاد از فضای رسانه‌ای علیه تراکتورسازی گفت: نمی‌دانم این دشمنی‌ها به خاطر امیر قلعه‌نویی است، یا تراکتورسازی و یا هر دو طرف. در همین باره موضوع محمد ایران‌پوریان و کسر امتیاز، مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. اگر بازی را ببریم، یک برنامه ایجاد می‌کنند، اما وقتی که شکست بخورید، مشکلی وجود ندارد. نمی‌دانم چرا باید این طور باشد که یک مجموعه که در تلاش است نتیجه بگیرد، علیه آن فکر می‌کنند.
قلعه‌نویی درباره دیدار هفته گذشته این تیم مقابل سیاه‌جامگان گفت: مقابل سیاه‌جامگان در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم.  ما موقعیت‌های زیادی در این دیدار روی دروزاه آنها ایجاد کردیم و حتی بعد از گل اول، باز هم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.
سرمربی تراکتورسازی درباره تیم سایپا ادامه داد:این تیم در جلو و عقب زمین بازیکنان خوبی دارد که می‌تواند برای حریفان دردسر ساز باشد.
قلعه‌نویی در خصوص رایگان بودن بازی ها خاطرنشان کرد: در انگلیس و در شهر منچستر هر شرایطی داشته باشد، بلیت بازی‌هایش پیش‌‌فروش می‌شود، اما در اینجا فکر می‌کنیم زمین‌مان پنج هفته بعد آماده می‌شود، اما پنج هفته بعد هم نمی‌توانیم در ورزشگاه خانگی‌مان بازی کنیم. همین ورزشگاه یادگار امام تبریز وضعیت خوبی ندارد و هوادار برای رسیدن به ورزشگاه باید چند کیلومتر پیاده‌روی کند. با اصل قضیه رایگان کردن بازی‌ها مخالفم، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و جامعه‌، اگر بازی‌ها رایگان شود، ایرادی ندارد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213265

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر