1

جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

  • کد خبر : 213328
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

رئیس پلیس‌راه استان البرز از یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

خبرگزاری فارس: جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه این هفته شاهد افزایش مسافرت‌های برون‌شهری بودیم.

وی افزود: به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که عصر امروز جمعه با حجم بیشتری از خودروها روبه‌رو باشیم و با توجه به آماده‌باش پلیس‌راه امیدواریم با همکاری مردم در تخلیه و کنترل ترافیک موفق باشیم.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل پلیس در راستای تخلیه و کاهش بار ترافیکی جاده چالوس، این محور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه ۱۳ یکطرفه می‌شود.

گودرزی گفت: از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تردد تمام خودروها از مرزن‌آباد در جاده چالوس به سمت شهرستان کرج در استان البرز به صورت یکطرفه انجام می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین مأموران پلیس با استقرار در میدان امیرکبیر از ساعت ۱۵ اجازه تردد خودروها به سمت استان مازندران را نمی‌دهند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز افزود: یکطرفه بودن جاده چالوس تا ساعت ۲۳ امشب اجرا می‌شود، اما اگر تا این ساعت ترافیک در جاده چالوس کاهش نیافته باشد، احتمال افزایش ساعت محدودیت ترافیکی وجود دارد.

گودرزی ادامه داد: از رانندگان و مسافران انتظار داریم تا همکاری لازم را با مأموران پلیس‌راه داشته باشند و در زمان اوج ترافیک، با صبر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ما را در امر خدمات‌رسانی به مسافران یاری دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213328

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر