واکنش بازیکن ملی پوش درباره احتمال پرسپولیسی شدنش

به گزارش افق نیوز، با هافبک سایپایی‌ها در خصوص بازی با استقلال، حضور کوتاه مدتش در بازی تراکتور و مسائل دیگر صحبت کردیم که او سوالات ما را چنین پاسخ داد.

مگر مصدومیتت به طور کامل برطرف نشده بود، پس چرا دقایق پایانی به میدان رفتی؟

مصدومیتم کاملا برطرف شده و هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارم اما کادرفنی به دلیل آنکه مدت‌ها از فوتبال دور بودم تصمیم گرفتند ۵، ۶۶ دقیقه پایانی به میدان بروم تا فشار زیادی را متحمل نشوم تا در بازی‌های آینده به طور کامل بتوانم به میدان بروم و برای تیمم موثر واقع شوم.

مصدومیت تو را از شرایط خوب دور کرد، فکر می‌کنی در بازی‌های باقی مانده فرصت دوباره‌ای برای نشان دادن خودت مانند سال گذشته داری؟

با برگشتم به میادین می‌خواهم بهترین عملکردم را برای سایپا به نمایش بگذارم، مثل قبل به بازی نخواهم کرد بلکه تمام توانم را می‌گذارم تا بهترین بازی‌هایم را برای تیمم انجام بدهم و مثمرثمر واقع شوم.

بازی تراکتور را چطور دیدی؟

بازی کردن مقابل تراکتور همیشه جذاب اما سخت است. معتقدم ما در این دیدار خوب کار کردیم و فشارهای تراکتور روی دروازه‌مان را به خوبی توانستیم کنترل کنیم و در نهایت یک امتیاز از تبریز دشت کردیم.

درباره نتایجی که سایپا در نیم فصل دوم کسب کرده است چه نظری داری؟

نیم فصل دوم را با تمام قدرت آغاز کردیم و  ۳ بازی‌مان با پیروزی پشت سر گذاشتیم که خب این موضوع به طبع روی رتبه‌مان درجدول تاثیرگذار شد. باید سعی کنیم در بازی‌های باقی مانده هم عملکرد تاثیرگذاری داشته باشیم تا در پایان با رتبه خوبی لیگ را به پایان برسانیم.

با توجه به حضور کوتاه مدت‌ات در بازی تراکتورسازی در بازی استقلال در ترکیب اصلی قرار خواهی داشت؟

این به نظر و صلاحدید کادرفنی برمی‌گردد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما اگر قرار باشد به میدان بروم تمام تمرکزم را روی این بازی می‌گذارم تا با ارائه یک بازی زیبا در آینده فوتبالی‌ام تاثیرگذار باشد.

بازی استقلال را چطور می‌بینی؟

استقلال تیم خوبی است و چند هفته‌ای است روی دور نتیجه‌گیری است، آنها در آسیا هم خوب کار کردند و تیم جوان و با انگیزه‌ای دارند. متاسفانه ما در این دیدار از حضور خلعتبری و حامد لک به دلیل سه کارته شدن محروم هستیم و خب کمی کار برایمان سخت خواهد شد.

ابتدای فصل گفته می‌شد که قرار است به پرسپولیس بروی، باتوجه به این صحبت‌ها در این بازی گلزنی کنی خوشحالی خواهی کرد؟

فعلا سایپایی هستم و پیراهن این تیم را برتن دارم، هنوز به پرسپولیس نرفتم تا پاسخ این سوال را بدهم.

ورزش ۳