1

شکست پرسپولیس در قطر پیش چشم کی‌روش

  • کد خبر : 214587
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

پرسپولیس در دیدار برابر الریان قطر با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در سومین دیدار خود در گروه چهارم مسابقات در قطر به مصاف الریان رفت.

به گزارش نامه نیوز، قرمزها بعد از یک تساوی مقابل الهلال و برتری مقابل الوحده برای کسب نتیجه مناسب به قطر رفتند تا سال را با صدرنشینی در لیگ برتر و گروه خود در لیگ قهرمانان به پایان برسانند.
برانکو ساعاتی پیش از شروع بازی متوجه شد که محمد انصاری شرایط بازی را ندارد و تغییری در ترکیب اصلی ایجاد کرد و علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی(محمد انصاری ۹۰)، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و وحید امیری را به میدان فرستاد.
هنوز پنج دقیقه از بازی نگذشته بود که پاس در عمق محسن مسلمان در موقعیت مشکوک به آفساید به مهدی طارمی رسید و گلزن قرمزها نیز دروازه را باز کرد تا میهمان پیش بیفتد.
این گل البته دوام زیادی نداشت و تاباتا مهاجم سرشناس الریان روی یک حرکت انفرادی توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه داور می توانست یک خطای پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کند ولی هند مدافع الریان را خطا تشخیص ندادو بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
دو تیم نیمه دوم را متعادل آغاز کردند اما الریان روی یک ضد حمله به گل رسید. سید جلال حسینی با خطا مهاجم حریف را متوقف کرد و تاباتا در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی گل دوم میزبان را به ثمر رساند.
پرسپولیس برای جبران گل خورده پیش کشید و چند موقعیت خلق کرد که مهمترینش توسط طارمی در اواسط نیمه دوم از دست رفت. در حالی که شاگردان برانکو به زدن گل تساوی امیدوار بودند در دقیقه ۸۸ الریان با ضربه گارسیا از سانتر ارسالی با غفلت کامیابی نیا و طارمی دروازه بیرانوند را باز کرد تا کار شاگردان برانکو تمام شود.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره کرد.
در دیگر بازی این گروه الهلال و الوحده به تساوی رسیدند و با این نتیجه پرسپولیس در رده سوم گروه قرار گرفت.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214587

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر