1

مقابل پرسپولیس مستحق برد بودیم/ گرما باعث عصبانیت مسلمان شده بود!

  • کد خبر : 216384
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

 افق نیوز/ زبیر نیک‌نفس در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما کار بسیار سختی داشتیم، چون مقابل بهترین تیم ایران بازی می‌کردیم. گرما و رطوبت هم کارمان را سخت کرده بود و از طرفی استرس هم داشتیم. با این حال تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و فقط دو روز استراحت کرده بودیم. خدا […]

 افق نیوز/ زبیر نیک‌نفس در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما کار بسیار سختی داشتیم، چون مقابل بهترین تیم ایران بازی می‌کردیم. گرما و رطوبت هم کارمان را سخت کرده بود و از طرفی استرس هم داشتیم. با این حال تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و فقط دو روز استراحت کرده بودیم. خدا را شکر زحمات‌مان نتیجه داد و هواداران را خوشحال کردیم.

 

وی ادامه داد: در این بازی مستحق برد بودیم و با اینکه پرسپولیس مالکیت بازی را در اختیار داشت، اما موقعیت زیادی به آنها ندادیم. مقابل قوی‌ترین تیم ایران امکان نداشت که تهاجمی بازی کنیم به همین خاطر ناچار به دفاع بودیم. با این برد شرایط تیم ما بهتر می‌شود و شک نکنید که در لیگ برتر می‌مانیم.

 

نیک‌نفس در واکنش به درگیری محسن مسلمان با چند بازیکن صنعت نفت در طول بازی گفت: مسلمان خیلی عصبی بود. من در نیمه اول چند بار مقابل سروش رفیعی و کامیابی‌نیا محکم بازی کردم، ولی مسلمان اعتراض می‌کرد و می‌گفت که آرام‌تر بازی کنم. مسئله خاصی وجود نداشت، ولی فکر می‌کنم گرما روی مسلمان تأثیر گذاشته بود.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=216384

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر