1

پروژه ناکام استقلالی‌ها در اولویت نقل و انتقالاتی منصوریان

  • کد خبر : 217512
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

عقیده دارند پرونده این بازیکن مانند دیگر بازیکنان در حال سپری شدن است و منتظر جلسات بعدی مذاکره با این بازیکن برای بررسی پرونده او هستند.

قرارداد کاوه رضایی اولین پرونده آبی‌پوشان برای تمدید است که شرایط نامشخصی دارد.
کاوه رضایی پروژه ناکام استقلالی‌ها در اولویت نقل و انتقالاتی منصوریان

افق نیوز/کاوه رضایی ستاره اول استقلال در لیگ شانزدهم بود؛ گلزن و گلسازی تمام عیار که غیبت او برابر گسترش فولاد باعث شد تا نظم تیمی آبی‌ها به هم بریزد. به همین دلیل است که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تمدید قرارداد با کاوه رضایی را در صدر فهرست خواسته‌های خود در کنار نام امید ابراهیمی قرار داده. البته رضایی تنها بازیکن استقلال نیست که قرارداد او پایان فصل به اتمام می‌رسد تا مدیران استقلال از حالا برای بررسی و تمدید قرارداد با ستاره‌های خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

 

مدیران استقلال هفته گذشته جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های این بازیکن برای بررسی شرایط کاوه رضایی برگزار کردند که البته این جلسه سرانجام خوبی نداشت. بررسی شرایط کاوه رضایی برای سال آینده، مانده قرارداد او و البته تغییر مفاد قرارداد موضوعات اصلی این جلسه بود که با توافق همراه نشد تا رضایی هنوز با استقلالی‌ها به توافق نرسیده باشند.

 

در این جلسه رضایی برای تمدید قرارداد خود اعلام کرده که حاضر است به خاطر هواداران استقلال ۵۰ درصد از رقم افزایش قراردادش را تخفیف بدهد اما این موضوع نیز کمکی به تمدید قرارداد با رضایی در اولین جلسه نکرده است. البته مدیران استقلال موضوع عدم توافق با رضایی را قبول ندارند و عقیده دارند پرونده این بازیکن مانند دیگر بازیکنان در حال سپری شدن است و منتظر جلسات بعدی مذاکره با این بازیکن برای بررسی پرونده او هستند.

 

خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217512

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر