2

حریف پرسپولیس باخت ، حریف استقلال برد

  • کد خبر : 220144
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۰۱

تیم العین امارات موفق شد در برابر تیم قعرنشین اتحاد کلبا با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد.تیم الریان با درخشش رودریگو تاباتا برابر لخویا به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

الریان

افق نیوز تیم العین امارات حریف استقلال تهران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا امروز در خانه و در غیاب عمرعبدالرحمن به مصاف تیم اتحاد کلبا رفت و در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه ۲-۱ به سود خود به پایان ببرد.

العین با این برد ۵۵ امتیازی شد و در رده چهارم و پس از تیم های الجزیره، الوصل و الاهلی لیگ را به اتمام رساند. در این بازی ابراهیم دیاکی و ناصر الشمرانی برای العین و شاهین سرور برای اتحاد کلبا گلزنی کردند.
اتحاد کلبا در پایان به دسته پایین تر لیگ امارات سقوط کرد.

امروز دو تیم الریان و لخویا برای صعود به بازی فینال در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این الریان بود که توانست با پیروزی ٣-١ برابر لخویا به فینال صعود کند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم های السد و الجیش به مصاف هم خواهند رفت تا چهره دیگر تیم فینالیست مشخص شود. لخویا که در مرحله بعد باید به مصاف پرسپولیس برود، نتوانست موفقیت در لیگ را این بار در جام امیرکاپ تکرار کند.

تاباتا ستاره همه کاره این بازی بود، او ٢ بار دروازه لخویا را باز کرد و پاس گل دیگر تیمش را به مصعب خضر داد و در مقابل یوسف المساکنی تنها توانست یکی از گل های تیم قرمز میدان را جبران کند.

منبع: ورزش سه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220144

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر