2

کریمی: به درخواست کرانچار به سپاهان برگشتم

  • کد خبر : 223369
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت سپاهان برای فصل جدید لیگ گفت: سپاهان هنوز جای کار دارد تا شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود بگیرد.

محمود کریمی

افق نیوز، محمود کریمی در حاشیه نخستین تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ هفدهم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درست است که تازه شروع کردیم فکر می‌کنم سپاهان هنوز جای کار دارد تا شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود بگیرد البته برای شروع خوب بود و امیدوارم سپاهان این فصل پایان خوبی هم داشته باشد.

وی افزود: برخی بازیکنان لیست کرانچار جذب شده و بعضی هم جذب نشده‌اند. مشکلی هم با بازیکنانی که قرادادشان به اتمام رسیده داریم که اگر قرارداد خود را تمدید نکنند کمی به مشکل برمی‌خوریم و تیم ناقص می‌شود.

کریمی در خصوص حضور مجدد در ترکیب کادر فنی سپاهان گفت: از نظر فنی از تیم دور بودم ولی من جزء خانواده سپاهان هستم. مدتی بازیکن سپاهان بودم و بعد مربی شدم و بعد هم هوادار و الان دوباره مربی شدم. با شناختی که از کرانچار داشتم دوباره به تیم برگشتم و امیدوارم برای سپاهان مثمرثمر باشم.

وی مشغله کاری را دلیل غیبتش در ۶ بازی پایانی فصل گذشته عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کمی مشغله داشتم و از کرانچار اجازه گرفتم که نباشم. البته کرانچار به من گفت اصراری ندارم در این ۶ بازی در سپاهان باشی ولی اگر ماندم دوست دارم برگردی که من هم اطاعت کردم.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر