1

شاه علی دوست: بدشانسی های سایپا با دایی تمام می شود

  • کد خبر : 225406
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: علی دایی چهره های شاخصی به تیم ما اضافه کرده و امیدوارم با هدایت وی بدشانسی های سایپا به اتمام برسد.

روزبه شاه علی دوست در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره تمرینات آماده سازی تیم سایپا تهران بیان کرد: تمرینات پرفشاری را انجام می دهیم. در روزهای ابتدایی برنامه هایمان را در زمینسایپا دنبال کرده و در ادامه به اردوی ۲۲ هفته ای اردبیل رفتیم. قرار است اردویی یک هفته ای هم در رامسر برگزار کنیم.

وی افزود: امیدوارم تمرینات سخت بدنسازی هرچه سریع تر به اتمام برسد و بازیکنان سایپا پیش از شروع رقابت های لیگ برتر به آمادگی لازم دست یابند.

شاه علی دوست درمورد تغییر و تحولات گسترده بازیکنان و کادرفنی تیم سایپا گفت: تمام اعضای کادرفنی سایپا در فصل گذشته، جای خود را به نفرات جدیدی داده اند. در جمع بازیکنان هم هفت تغییر داشته ایم و با نظر علی دایی بازیکنان باکیفیتی به تیم ما اضافه شده اند که جزء چهره های شاخص تیم های قبلی خود بوده اند.

وی درباره پیش بینی اش از جایگاه سایپا در لیگ هفدهم اظهار داشت: از سال ۸۶ که به تیم بزرگسالان سایپا آمدم، تقریبا هر سال این تیم وضعیت متوسط رو به بالایی در جدول لیگ داشته است. در فصل جاری هم تاکنون همه مسائل به خوبی پیش رفته است. امیدوارم بدشانسی سال گذشته دست از سر ما بردارد و جایگاه خوبی در لیگ برتر دست آوریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا درمورد بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در لیگ هفدهم بیان کرد: این موضوع وظیفه ام را سنگین تر می کند. ۶ سال سابقه هم اتاقی بودن با ابراهیم صادقی را داشتم و امیدوارم وظایف یک کاپیتان را به خوبی از وی یاد گرفته باشم. به هر حال جانشینی صادقی بسیار سخت است اما تلاش می کنم این امر را به شایستگی انجام دهم.

 

شاه علی دوست: امیدوارم وظایف کاپیتانی را از صادقی یاد گرفته باشم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=225406

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر