1

خداحافظی روسای پا به سن گذاشته با فدراسیون‌های ورزشی

  • کد خبر : 227953
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

با استعفای ناطق نوری از فدراسیون بوکس گویا شرایط سنی برای روسای فدراسیون ها در حال اعمال است و دیر یا زود باید شاهد خداحافظی روسای فدراسیون های بسکتبال و نجات غریق نیز باشیم.

 

محمود مشحون

 طبق آیین نامه جدید وزارت ورزش و جوانان شرایط سنی برای روسای فدرسیون‌های ورزشی حداکثر تا سن ۷۰ سالگی اعلام شده و روسای فدراسیون هایی که بالای ۷۰ سال سن دارند دیر یا زود باید از فدراسیون های خود خداحافظی کنند.

محمود مشحون، ناطق نوری و مصطفی میرسلیم از جمله روسای فدراسیون ورزشی هستند که سن آنها بالای ۷۰ سال است و باید از فدراسیون خود خداحافظی کنند. اگر چه محمود مشحون در گفت و گو با خبرنگار آنا این موضوع را رد کرد و گفت: «این قانون شامل حال من نمی شود و برای فدراسیون‌های است که روسای آنها به تازگی انتخاب می شوند.»

مشحون این موضوع را به آینده موکل کرد اما به نظر می رسد امروز خبر استعفای ناطق نوری از ریاست فدراسیون بوکس بی ارتباط با آیین نامه جدید وزارت ورزش و جوانان نباشد. ناطق نوری ۸۰ ساله امروز به ریاست ۲۷ ساله خود پایان داد، او از سال ۱۳۶۸ همزمان با راه اندازی دوباره بوکس پس از انقلاب مسئولیت این فدراسیون را برعهده داشت و حالا پس از ۲۷ سال صندلی ریاست فدراسیون را ترک کرد تا وزارت ورزش آن را به کس دیگری واگذار کند.

با استعفای ناطق نوری از فدراسیون بوکس گویا شرایط سنی برای روسای فدراسیون ها در حال اعمال است و دیر یا زود محمود مشحون ۷۶ ساله و میرسلیم ۷۱ ساله هم باید از فدراسیون های بسکتبال و نجاب غریق بروند. البته چند روز پیش در جلسه روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان در تبریز محمود مشحون حضور نداشت و به جای او علی توفیق دبیر فدراسیون در این جلسه حضور داشت شاید این غیبت هم نشان از این باشد که گزینه بعدی برای استعفا محمود مشحون است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227953

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر