6

نتانیاهو، روزنامه نیویورک تایمز را به سبب انتقاد از اسرائیل تهدید کرد

  • کد خبر : 22971
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۰

تخریب و مخدوش کردن وجهه اسرائیل از سوی توماس فریدمن و تخریب اکثریت کسانی که در آمریکا از اسرائیل حمایت می کنند

رسانه های اسرائیلی امروز دوشنبه از کشف منابع عظیم گازی در سواحل دریای مدیترانه و تلاش رژیم صهیونیستی برای صادرات گاز به هند!، اعلام غیر ممکن بودن عضویت این رژیم در اتحادیه اروپا و نامه تهدیدآمیز دفتر نتانیاهو به روزنامه نیویورک تایمز خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر، “اسرائیل گاز مصر را با کمترین قیمت می خرید… اسرائیل به امضای قرارداد عظیم صادرات گاز طبیعی به هند نزدیک می شود . برق اسرائیل منتظر بزرگترین قرارداد گاز طبیعی در تاریخ خود” از جمله محورهای مهم خبری رسانه های اسرائیلی در روز دوشنبه است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت : نتانیاهو، روزنامه نیویورک تایمز را به سبب انتقاد از اسرائیل به شدت تهدید کرد.

نخست وزیر اسرائیل با ارسال نامه ای شدیداللحن به روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از طریق دون دیرمر مشاور دفتر خود این روزنامه را تهدید کرد در صورتی که محترمانه از انتشار خبرهای تحریک آمیز علیه اسرائیل و انتقادهای مکرر از آن دست برندارد، با عواقب وخیمی روبرو خواهد شد.

این روزنامه نوشت : مشاور نتانیاهو در نامه خود برای روزنامه نیویورک تایمز آورده است اسرائیل می تواند کارهای زیادی انجام دهد، چرا که حدود ۲۰ شماره روزنامه از سپتامبر گذشته درباره اسرائیل منفی بوده است به استثنای یک مقاله که قاضی گلدستون منتشر کرد و از اسرائیل در مقابل اتهام نژادپرست بودن دفاع کرده است.

این روزنامه نوشت : این نامه یک روز پس از انتشار مقاله توماس فریدمن نویسنده و تحلیلگر در نیویورک تایمز در واکنش به تشویق پر سر و صدای نتانیاهو در کنگره آمریکا در می گذشته ارسال شد.

مشاور نتانیاهو گفت : برای همه شناخته شده است که دیدگاههای برخی نویسندگان روزنامه نیویورک تایمز در ارتباط با اسرائیل، منفی است، زیرا به طور مستمر مواضع دولت ما را مخدوش می کنند و گامهایی را که برای پیشبرد روند صلح بر داشته، نادیده می گیرند، محکومیت نخست وزیر و مسئولان، خدشه وارد کردن به تمام افراد در اسرائیل(مناطق اشغالی ۱۹۴۸) است.

این مسئول اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو افزود : تخریب و مخدوش کردن وجهه اسرائیل از سوی توماس فریدمن و تخریب اکثریت کسانی که در آمریکا از اسرائیل حمایت می کنند، خدشه دار کردن کینه توزانه و ویرانگر و زیان بار اسرائیل و مدافعان آن در ایالات متحده است.

مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نامه خود ادعا کرده است این اقدامات تحریک آمیز، صرفا یک اشتباه نیست، بلکه به اخلالگری خطرناک درباره رابطه ایالات متحده و اسرائیل و هواداران آمریکایی آن کمک می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر