2

تظاهرات ضدجنگ غزه به نزدیکی دفتر «نتانیاهو» رسید

  • کد خبر : 383573
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

بیش از ۳۰ هزار نفر از شهرک نشینان در اراضی اشغالی در حال نزدیک شدن به دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هستند.

به گزارش خبرگزاری افق :ده‌ها هزار نفر از شهرک‌نشینان در اراضی اشغالی با برگزاری تظاهراتی اعتراض‌آمیز در حال نزدیک شدن به دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، بیش از ۳۰ هزار نفر از شهرک نشینان در اراضی اشغالی در حال نزدیک شدن به دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هستند.

بر اساس اعلام این رسانه، این تظاهرات از چند روز پیش از تل آویو شروع شده و قرار است پس از رسیدن به قدس مقابل اقامتگاه نتانیاهو ادامه داشته باشد.

گزارش‌ها در این خصوص حاکیست: تظاهرکنندگان خواستار اقدام فوری رژیم صهیونیستی برای امضای قرارداد مبادله اسرا با حماس و آزادی اسرای اسرائیلی از غزه هستند.

در این راهپیمایی گسترده، تصاویری از تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه به سمت دفتر نتانیاهو در قدس برای اعمال فشار بر کابینه جهت آزادی اسیرانشان مخابره شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یائیر لاپید رئیس جریان مخالف کابینه رژیم صهیونیستی نیز در تظاهرات امروز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی در غزه و سرنگونی کابینه نتانیاهو شرکت کرده است.

تظاهرات ضدجنگ غزه به نزدیکی دفتر «نتانیاهو» رسید

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=383573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر