2

مدیران برای نامزدهای انتخاباتی فعالیت نکنند

  • کد خبر : 22989
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۰۸

هیچکدام از مدیران حق ندارند از نامزد خاصی دفاع و یا فعالیت انتخاباتی برای یک نامزد خاص انجام دهند

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: هیچکدام از مدیران حق ندارند از نامزد خاصی دفاع و یا فعالیت انتخاباتی برای یک نامزد خاص انجام دهند و با افراد متخلفی که به این مسئله توجه نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

گل محمد بامری دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دشمن در آستانه انتخابات به دنبال ایجاد اختلاف میان مسئولان و قومیتهای مختلف کشور است تا بتواند حضور مردم در انتخابات را کاهش دهد.

وی به حضور حداکثری مردم در دوره های گذشته انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم همواره حضوری حداکثری را در تمامی انتخاباتهای برگزار شده طی ۳۲ سال گذشته داشته اند و میانگین مشارکت مردم ایران در انتخابات همواره بیش از ۷۰ درصد بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: دشمن در حال حاضر فعالیتهای مسمومی را برای زیر سوال بردن سلامت انتخابات انجام می دهد اما در واقع بهترین قوانین نظارتی بر انتخابات در ایران وجود دارد و شورای نگهبان نیز همواره نظارت دقیقی بر روند اجرای انتخابات داشته است.

بامری اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی نیز باید در آستانه انتخابات توجه خاصی به اقدامات خود داشته باشند چون هیچکدام از مدیران حق ندارند از نامزد خاصی دفاع و یا فعالیت انتخاباتی برای یک نامزد خاص انجام دهند و با افراد متخلفی که به این مسئله توجه نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی در ادامه به حماسه ۹ دی اشاره کرد و بیان داشت: کمیته ای برای برگزاری مراسم ۹ دی در هرمزگان تشکیل شده و در این روز همایشی برای مشخص کردن ماهیت بسیاری از گروههایی که پس از انتخابات سال ۸۸ دست به فتنه زدند برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22989

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر