1

تبدیل خانه های توقیف شده در امریکا به کشتزارهای ماری جوآنا

  • کد خبر : 22993
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۱۴

بحران اقتصادی در امریکا باعث شده است خانه های زیادی توقیف و خالی از سکنه شوند.این مسئله برخی را به فکر انداخته است از این بحران بهره برداری و خانه های تخلیه شده را به کشتزار ماری جوانا تبدیل کنند

خانه های توقیف شده در امریکا به کشتزارهای ماری جوآنا تبدیل شده است. به گزارش تلویزیون الجزیره انگلیسی ، بحران اقتصادی در امریکا باعث شده است خانه های زیادی توقیف و خالی از سکنه شوند.این مسئله برخی را به فکر انداخته است از این بحران بهره برداری و خانه های تخلیه شده را به کشتزار ماری جوانا تبدیل کنند.

خبرنگار این شبکه از لاس وگاس درباره این پدیده گزارش داد ، پلیس این شهر به خانه هایی یورش برده است که به محلی برای کشت ماری جوآنا تبدیل شده اند.سیستم های پیشرفته آبیاری ، نور و تهویه پلیس را حیرت زده کرده است. یک مقام پلیس لاس وگاس می گوید در سال دو هزار و یازده ، یکصد و چهارده خانه را کشف کرده است که در آنها ماری جوآنا کشت می شده است.این پدیده در مقایسه با سال دو هزار و ده ، پانزده درصد افزایش داشته است.علت اصلی نیز افزایش تعداد خانه های توقیق شده است.از هر صد و هفتاد و یک خانه در لاس وگاس ، یک خانه توقیف شده است. یک مقام اداره مبارزه با مواد مخدر امریکا می گوید ، ماری جوآنا هر جا که اقتصاد رو به ویرانی می رود ، مانند قارچ سر بر می آورد. وی این مشکل را در امریکا سراسری دانست و گفت ، هم اکنون در امریکا حدود چهار هزار مورد کشت داخل خانه ای ماری جوآنا وجود دارد.بحران مسکن در بیشتر نقاط امریکا باعث شده است سودجویان به خرید خانه ها و کشت ماری جوآنا اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22993

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر