1

حاجی: باید کاری کرد تا باز مردم به اصلاحات اعتماد کنند

  • کد خبر : 230385
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

رئیس ستاد اصلاح‌طلبان تهران گفت: دوستان ما در شورای شهر، ریاست‌جمهوری و کابینه باید طوری عمل کنند که باز مردم به آنها اعتماد کنند.

مرتضی حاجی در مراسم تقدیر از عوامل ستاد تهران که توسط شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش شما برای این نبود که فقط یک ستاد را اداره کنید. شما در شهر فضایی ایجاد کردید که تأثیرش بیش از تبلیغات دیگر بود. شما فضای امید و تلاش را ایجاد کردید و این حماسه بزرگ را آفریدید.
وی سپس گفت: فعالان این ستاد همه مردمی بودند که با عشق به هم آینده را رقم زدند؛ معلوم نبود اگر نبودند چه بر سر کشور می آمد.
وی ادامه داد: از این به بعد قسمت دیگر فعالیت‌ها بر عهده منتخبین است که ضامن این امیدها و آرزوها هستند؛ عزیزانمان در شورا، برادرمان در ریاست جمهوری و کابینه‌ای که انتخاب می شود، چهار سال فرصت دارند تا قدر فرصت فعلی را بدانند و همیشه هم این فرصت‌ها در اختیار نیست.
حاجی خطاب به منتخبین شورا گفت: مبارک باد بر شما اعتماد مردم و سید محمدخاتمی.
وی ادامه داد: دوستان ما مدیریت تهران را در شرایطی بر عهده می‌گیرید که وضع بغرنجی دارد. مدیران اصلاح‌طلب در حالی سر کار آمدند که برای حقوق ماه آینده، شهردار باید کاسه چه کنم دستش بگیرد. بدهی میلیاردی و معضلات زیاد است.
حاجی گفت: هم کیسه شهرداری خالی است و هم چنان از منابع برداشت شده که کف‌گیرها به ته دیگ خورده است. کار بسیار سخت و پیچیده است اما همت شما این شرایط را درست خواهد کرد.
رئیس ستاد اصلاح‌طلبان تهران تصریح کرد: باید فکر کرد چطور می‌شود مشکلات شهر را برطرف کرد. حتما نجفی برنامه‌هایش را برای بهبود اوضاع به منتخبین شورا داده که به او رأی داده‌اند. شما امروز هم مسئولیت تصمیم‌گیری در شهر را بر عهده دارید و هم مسئولیت خواسته‌های مردم را. یادمان نرود که همه بدهکار مردم هستیم.
وی ادامه داد: خواست مردم از نگاه شما دور نماند. صحنه‌های غم‌ انگیزی که سر چهارراه‌ها می‌بینیم با هزینه کم قابل جمع‌آوری است. در خصوص بچه‌های کوچکی که سرچهارراه‌ها دست‌فروشی می‌کنند، حتما میان شهرداری، آموزش و پروش و دستگاه‌های مسئول باید هماهنگی ایجاد شود که این بچه‌ها در کلاس‌های درس پرورش پیدا کنند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین گفت: می‌توان یک کار عمرانی را یک سال دیرتر انجام داد اما این بچه‌ها را از این وضعیت خارج کرد. باید محیط آموزشی را برایشان فراهم کرد تا دچار بزهکاری نشوند. باید کاری کرد که مردم خود به خود شما را برای آینده کشور انتخاب کنند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230385

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر