3

اکنون نفت ارزان ترین انرژی مورد مصرف در دنیاست

  • کد خبر : 23121
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲

برنامه هایی در دست اجراست که تا سال ۱۳۹۴ بتوانیم ظرفیت تولید و صادرات نفت و گاز را افزایش چشمگیر دهیم

وزیر نفت با بیان اینکه علاوه بر کیفیت، در بحث سرعت اجرای پروژه ها نیز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سرآمد است، گفت: برنامه هایی در دست اجراست که تا سال ۱۳۹۴ بتوانیم ظرفیت تولید و صادرات نفت و گاز را افزایش چشمگیر دهیم.

رستم قاسمی وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران که در نهمین همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سخن می گفت، تأکید کرد: اگر ساختار پیمانکاری کشور را تقویت کنیم، حتماً زیرساخت های کشور متکی به پیمانکاران داخلی خواهد شد و علاوه بر اقتصادی بودن و کیفیت، در بحث زمان بندی اجرای پروژه ها این قرارگاه سرآمد است.

وی افزود: قرارگاه به نهادی منحصر به فرد در کشور تبدیل شده است و لازمه به اوج رساندن و تقویت این مجموعه منحصر به فرد اتحاد، درایت و عزم راسخ است.

قاسمی گفت: ارزش واقعی قرارگاه در کشور، به انجام پروژه ها نیست، مهم این است که قرارگاه در کارهای زیرساختی، رکوردهای جدید و بالاتر از سطح بین المللی را از خود برجای گذارد.

وی معنویت، صداقت و صمیمیت را از مشخصه های محیط کاری داخل قرارگاه توصیف کرد و گفت: کارکنان قرارگاه باید قدردان محیط معنوی قرارگاه باشند.

وزیر نفت همچنین به قیمت کنونی نفت در دنیا اشاره کرد و گفت: به رغم مالیات های ناجوانمردانه کشورهای بزرگ، اکنون نفت ارزان ترین انرژی مورد مصرف در دنیاست.

افقسپاه نیوز وی با نامناسب توصیف کردن وضعیت کنونی تولید و صادرات نفت گفت: برنامه هایی در دست اجراست که تا سال ۱۳۹۴ بتوانیم ظرفیت تولید و صادرات نفت و گاز را افزایش چشمگیر دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر