1

برگزاری دومین همایش مردمی “خانواده رویایی” در سنندج

  • کد خبر : 232342
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

دومین همایش «خانواده رویایی» با همکاری جهاددانشگاهی واحد کردستان ۲۴ شهریورماه در سنندج برگزار می‌شود.

سیروان احمدی، مسئول برگزاری همایش خانواده رویایی با اشاره به اینکه این همایش به صورت مردمی در سطح شهر سنندج برگزار می‌شود، گفت: اولین همایش خانواده رویایی ۲۴ مردادماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی از برگزاری دومین همایش خانواده ایرانی خبر داد و افزود: دومین همایش «خانواده رویایی» با همکاری جهاددانشگاهی واحد کردستان ۲۴ شهریورماه در سنندج برگزار می‌شود.

احمدی اعلام کرد: نزدیک کردن خانواده‌ها به هم، معرفی کارآفرینان شهر سنندج، ایجاد اشتغال مردمی، شناخت فعالیت‌های اجتماعی، پزشکی و فرهنگی جدید در سطح شهر سنندج به مردم از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این همایش فرهنگی –  آموزشی عنوان کرد: طنز، موسیقی، معرفی کارآفرین، ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و مشاوره خانواده از برنامه‌های جنبی این همایش است.

مسئول برگزاری همایش خانواده رویایی بیان کرد: ما در این همایش درصدد هستیم تا تقدس و اصالت خانواده در جامعه را که با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از جمله ماهواره و اینترنت در حال از بین رفتن است، را بار دیگر احیا کنیم.

احمدی یادآور شد: تعدد تاکسی‌ها، افزایش آمار اعتیاد، افزایش طلاق، بالارفتن سن ازدواج، در هم شکستن بنیان خانواده، مشکلات روحی و روانی جوانان همگی از بیکاری نشأت می‌گیرد که با آشنایی خانواده با کارآفرینان برتر می‌توان جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=232342

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر