1

هنوز برای ریاست دانش گاه آزاد جواب قطعی نداده‌ام

  • کد خبر : 24096
  • ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶

برای پذیرفتن ریاست دانشگاه آزاد هنوز جواب قطعی نداده‌ام و به وزیرعلوم نامه‌ای نوشته‌ام که این مسئله را بررسی کند

رییس سازمان نظام روانشناسی در خصوص خبر کاندیداتوری خود برای ریاست دانشگاه آزاد، گفت: هر چند قرار است صحت این مطلب را وزیر علوم اعلام کند، اما هنوز به جمع بندی واقعی برای ریاست دانشگاه آزاد نرسیده‌ام.

غلامعلی افروز صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا، اظهار کرد: برای پذیرفتن ریاست دانشگاه آزاد هنوز جواب قطعی نداده‌ام و به وزیرعلوم نامه‌ای نوشته‌ام که این مسئله را بررسی کند.

وی با بیان اینکه خودم نه داوطلب ریاست دانشگاه آزاد هستم و نه دانشگاه تهران، تصریح کرد: این در حالیست که از سال ۴۸ به عنوان دانشجو در دانشگاه تهران مشغول بودم و علاوه بر استاد ممتازی دانشگاه تهران، مدت‌ها رییس این دانشگاه نیز بوده‌ام، اما از سوی دیگر دانشگاه آزاد را هم به خوبی می‌شناسم.

افروز با بیان اینکه خودم مطلقا داوطلب نیستم، اظهار کرد: اما اگر ضرورت باشد و بتوانم خدمتی به کشور کنم چه در دانشگاه آزاد و چه در دانشگاه تهران، شرایط خاص خود را برای بررسی اعلام می‌کنم.

وی افزود: اگر پیشنهاد ریاست دانشگاه آزاد را به من بدهند به آن فکر می‌کنم اما هنوز جدی نیست.

رییس نظام روانشناسی در رابطه با برنامه خود برای دانشگاه آزاد، اظهار کرد: واقعا کار سختی است و هنوز برنامه‌ای ندارم.

وی با اشاره به نامه خود به وزیر علوم در این رابطه، تصریح کرد: در این نامه عنوان کرده‌ام که شخصا انگیزه‌ای برای پست و مقام ندارم و در حال حاضر رییس نظام روانشناسی، استاد ممتاز دانشگاه تهران هستم و مدت‌ها سفیر بودم.

افروز ادامه داد: در هر حال کشورم را دوست دارم و به دانشگاه مخصوصا دانشگاه تهران که دانشگاه خود من هست علاقه دارم، از سوی دیگر در دانشگاه آزاد نیز زمینه‌های زیادی برای خدمت وجود دارد و بیش از یک میلیون خانواده از دانشگاه آزاد متاثر می‌شوند.

وی با بیان اینکه نگاه دوباره برای دانشگاه آزاد همیشه لازم است، خاطرنشان کرد: مدیریت‌های جدید می‌توانند نگاه‌های تازه و خلاقانه داشته باشند.

رییس نظام روانشناسی در خاتمه، اظهارکرد: اگر ضرورت داشته باشد و وزیر علوم موافقت کند، بنده با نظر مساعدت این پیشنهاد را بررسی می‌کنم و برنامه خود را ارائه خواهم داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر