1

پشت پرده اظهارات عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مهدی طارمی

  • کد خبر : 241602
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس روز دوشنبه راهی قطر شد تا در تست‌های پزشکی الغرافه حاضر شود.

مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس روز دوشنبه راهی قطر شد تا در تست‌های پزشکی الغرافه حاضر شود.
مهدی طارمی الغرافه قطر پشت پرده اظهارات عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مهدی طارمی

افق نیوز/ مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس روز دوشنبه راهی قطر شد تا در تست‌های پزشکی الغرافه حاضر شود. در حالی که تقریبا همه رسانه‌ها از قطعی بودن حضور مهاجم تیم ملی ایران در لیگ ستارگان قطر خبر دادند و حتی مبالغ قرارداد او و پول رضایتنامه باشگاه پرسپولیس را هم عنوان کردند اما روز گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «ما هنوز بر سر انتقال طارمی به توافق نرسیده‌ایم و هنوز اجازه رسمی به این بازیکن نداده‌ایم.»

 

حمیدرضا گرشاسبی در حالی که همه مبالغ ذکرشده در رسانه‌ها از جمله ۵۸۰ هزار دلار را هم تکذیب می‌کرد، تاکید کرد: «اگر رفتن طارمی به الغرافه قطعی شود به این سادگی‌ها از مبلغ درخواستی‌مان کوتاه نمی‌آییم. این گونه نیست که هرچه آن‌ها بگویند ما بگوییم چشم. منافع باشگاه برای ما از همه چیز مهمتر است. مطمئن باشید به این راحتی اجازه جدایی نمی‌دهیم.» همین اظهار نظر کافی بود تا حدس و گمانه رسانه‌ای و فوتبالی‌ها آغاز شود.

 

برخی این موضع سرپرست باشگاه پرسپولیس را برای آرام کردن جو و خواباندن ناراحتی و عصبانیت هواداران از جدایی طارمی و عده‌ای هم آن را تاکتیکی برای گرفتن امتیاز بیشتر از باشگاه الغرافه و شخص طارمی تفسیر می‌کنند. اما آنچه که با پیگیری خراسان مشخص شد این است که طارمی با هماهنگی و با اجازه مسئولان باشگاه به قطر رفته و اینگونه نیست که صحبتی درباره پول رضایتنامه او نشده باشد.

 

 

در جلسات متعددی که مسئولان باشگاه با طارمی و وکیل و مدیربرنامه‌اش داشته‌اند از آن‌ها و باشگاه الغرافه خواستار ۸۰۰ هزار دلار پول رضایتنامه شده‌اند که البته قطری‌ها زیر بار نرفته و عنوان کرده‌اند بیش از ۵۲۰ هزار دلار نمی‌پردازند. در واقع الان مشکل بر سر ۲۸۰ هزار دلار باقی‌مانده است که الغرافه متعهد نمی‌شود و مشخص نیست اگر باشگاه پرسپولیس کوتاه نیاید این مبلغ را چه کسی باید بپردازد و آیا مهدی طارمی برای گرفتن رضایتنامه ناچار خواهد بود از جیبش بخشی از پول رضایتنامه را بدهد؟

 

به عبارتی در صورت پافشاری پرسپولیس بر سر مبلغ ۸۰۰ هزار دلار و عدم پذیرش آن از سوی قطری‌ها، احتمالا طارمی باید دست به جیب شود. در واقع اگر این گونه باشد و مبلغ ۴۰۰ هزار دلار پرداختی الغرافه به طارمی برای نیم فصل درست باشد این بازیکن باید ۲۸۰ هزار دلار معادل یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان که به اندازه مبلغ قرارداد امسال اوست، به پرسپولیس بدهد و فقط ۱۲۰ هزار دلار از این انتقال نصیب او خواهد شد که قطعا باب میل آقای گل لیگ برتر نیست.

 

 

گفتنی است؛ مسئولان باشگاه الغرافه قطر طبق قول و قراری که با مدیران پرسپولیس داشتند پس از امضای قرارداد با مهدی طارمی در مدت ۴۸ ساعت باید به حساب این باشگاه تمام مبلغ را واریز کنند تا امور مربوط به صدور کارت آی‌تی‌سی طارمی توسط باشگاه پرسپولیس انجام شود.

خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241602

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر