1

یک مدیربرنامه مانع حضور بازیکنان خارجی در استقلال شد

  • کد خبر : 242991
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

ما در لیگ قهرمانان، لیگ برتر و حذفی بازی داریم و به مهاجم بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم تنوع تاکتیکی داشته باشیم. شاید اگر مهاجم نگیریم، شما دوباره در هفته هاى آینده از من بپرسید که چرا مهاجم نگرفتید.

شفر: یک مدیربرنامه مانع حضور بازیکنان خارجی در استقلال استبه گزارش افق نیوز/ وینفرد شفر پس از دیدار استقلال و پارس جنوبی گفت: امروز بسیار خوشحال هستم. دیروز اگر یادتان باشد راجع به مسائل تاکتیکی تا حدودى صحبت کردم و به شما گفتم چرا برخی مواقع جای بازیکنان را با هم عوض می‌کنم.

شفر افزود:درباره ۲ بازیکن بسیار خوب صحبت می‌کنم که به دلیل صحبت‌های یک نفر در مورد استقلال آن‌ها به ایران نیامدند و این موضوع براى دومین بار رخ مى دهد.

او بیان کرد:من شب گذشته به این بازیکن زنگ زدم و به او گفتم به من اطمینان داشته باش و بدان که ایران بسیار زیبا است و مردم بسیار خوب و مهربانی دارد و هیچ مشکلی برای خودت و همسرت وجود ندارد. اما خانواده بازیکن مورد نظر به او گفتند که به ایران نرو. این بزرگترین مشکلی است که من دارم و متوجه نمی‌شوم چرا یک فرد چنین حرف هایى را مطرح کرده است. هر ۲ بازیکن بسیار براى تیم ما خوب بودند. این بازیکن به من گفت که یک مدیر برنامه از ایران به او زنگ زده است. او با من تماس گرفت و گفت که خانواده من نمی‌خواهند که به ایران بیایم. ۵ دقیقه بعد یک نفر برای من پیام فرستاد و همان بازیکن را به من معرفی کرد. متوجه می‌شوید چه اتفاقی رخ داد! این اتفاقی نیست و این موضوع یک حقیقت است.

او ادامه داد: من عاشق تیم و بازیکنانم هستم و همچنین به هوادارانم عشق مى ورزم،اما امروز تا حدودى ناراحت هستم.۲ بار بازیکنى را که من انتخاب کردم توسط یکى از مدیر برنامه هاى ایرانى تماس هایى حاصل شده و این مدیر برنامه با تماس با ایجنت و خود بازیکن صحبت هاى بدى را در مورد استقلال انجام داده است.

شفر افزود:من در تهران بسیار خوشحال هستم. شاید همه ندانند این موضوع تا چه اندازه برای استقلال خوب است. یک بازیکن در زمین و دیگری در نیمکت و همه عاشق تیم استقلال هستند. چه بازیکنانى که به میدان رفتند و چه بازیکنانى که روى نیمکت هستند عاشق استقلال خواهند بود. بازیکنان ما بیشتر از ۵ هفته است که منتظر پاداش هستند.

سرمربى استقلال افزود:باید ببینیم برای سایر بازیکنان چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. من در کشور‌های بسیارى حضور داشتم و سرمربى خیلى از تیم‌ها بودم. می‌توانید من را باور کنید. دیروز یک نفر از من سوال کرد و به او گفتم من را می‌شناسید؟ استقلال یکی از بهترین تیم‌ها است و روح بزرگی دارد.

او در مورد اینکه آیا مشکلات داوری در نتیجه بازی نقش داشت یا خیر گفت: من فردى نیستم که درباره حرف هاى سرمربی تیم حریف صحبت کنم. می‌دانید که من راجع به داوری حرف نزدم و در دیدار قبلی که ۴ بازیکن وارد زمین شدند و یا در دیداری که توپ وارد دروازه شد و داور اعلام نکرد، حرف نزدم. داوری کارى بسیار سخت است و خوشحالم که داور نیستم. شاید برخی درباره داور حرف بزنند، اما من درباره داور حرف نمی‌زنم. نمی‌دانم پنالتی ما یا پنالتی حریف درست بود یا خیر و  چیزى ندیدم. در ۳ ماهی که در ایران هستم، ندیدم داوران بد عمل کنند و همه تلاش می‌کنند خوب باشند. شاید دفعه بعدی شرایط مشابهی رخ دهد، اما داور فردى است که من نمی‌خواهم راجع به او حرف بزنم. در مدت زمانى که در ایران بودم، داور بدی ندیدم. کار ما در زمین بسیار خوب بود و همه می‌دانند تیم حریف در ضد حملات بسیار خوب است.

او بیان کرد:وقتى توپ را از دست می‌دادیم، سعی مى کردیم ضد حمله حریف را خنثی کنیم. یک پاس بلند فقط روى دروازه ما آمد. همه بازیکنان در سطح بالایی بودند. برای قربانی بسیار خوشحال هستم، زیرا او در بازى گذشته با چشمان اشکبار از زمین خارج شد و حالا مانند یک قهرمان. من فراموش نمی‌کنم بازیکنان چه زحماتی می‌کشند، زیرا آن‌ها در زمین می‌جنگند. اعتماد به نفس، عملکرد و تلاش آن‌ها بسیار خوب بود و دوباره به روال خوب خود بازگشتند.

او درباره اینکه آیا مى داند نام دلال ایرانی چیست، گفت: نمی توانم نام او را بگویم.

شفر در مورد اینکه آیا استقلال همچنان به خرید مهاجم نیاز دارد یا خیر بیان کرد: همچنان به مهاجم احتیاج داریم. هفته گذشته کسی از من سوال نکرد که استقلال مهاجم مى خواهد یا خیر و یاد دارم همه گفتند این تیم مهاجم می‌خواهد. در فوتبال یا در همه زمان‌ها اگر برنده باشید دوستان زیادی دارید، اما اگر نبرید، دوستان خوبی دارید. ما فقط یک بازیکن مانند علی قربانی داریم و از عملکرد او بسیار خوشحال هستم. ما در لیگ قهرمانان، لیگ برتر و حذفی بازی داریم و به مهاجم بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم تنوع تاکتیکی داشته باشیم. شاید اگر مهاجم نگیریم، شما دوباره در هفته هاى آینده از من بپرسید که چرا مهاجم نگرفتید.

سرمربى استقلال درباره اینکه آیا روی جذب بازیکن نظارت دارید یا خیر افزود:هر بازیکنی که بخواهیم بگیریم، با استفاده از یک نرم افزار جامع عملکرد او را پیدا می‌کنیم. در این برنامه عملکرد دقیق هر بازیکن در ۳ سال گذشته وجود دارد. یکی از بازیکنانی که می‌خواهیم برای پست مهاجم است. بازیکن بسیار خوبى است و در لیگ قهرمانان گل‌های زیادی زده و خیلی آماده است، اما حالا یک نفر از آن‌ها اعلام کرده که نمی‌خواهد به ایران بیاید.

او درباره اینکه آیا عملکرد رحمتی، حسینی را نیمکت نشین می‌کند یا خیر بیان کرد: تمامى بازیکنان تیم می‌دانند که من با آن‌ها صادق هستم. این همان بازی است که من قبل از جام حذفی در نظر داشتم. رحمتی اگر بخواهد در جام حذفی بازی کند، نیاز دارد در لیگ به میدان برود. اگر او خوب بازی کند، در حذفی به میدان می‌رود و اگر خوب بازی نکند، حذفی را از دست می‌دهد و حسینى بازى مى کند. حسینی در لیگ بازی کرد و خوشحالم که ۲ دروازه بان بسیار خوب داریم. در صحنه اى حسینی و رحمتی هم را در آغوش کشیدند و من اگر با موبایلم عکس ثبت می‌کردم، به شما نشان می‌دادم. می‌دانم برای حسینی نیمکت نشینی سخت است، اما دروازه بان خوبی است که کی روش نیز این را می‌داند و مطمئنم او به روسیه می‌رود.

شفر در مورد اعتراض اسماعیلی به نیمکت نشینی گفت: من پاسخی به شایعات نمی‌دهم. هر شایعه اى ممکن است مطرح شود، اما من جواب نمى دهم.

سرمربى استقلال در مورد تعویض جپاروف در بازى امروز گفت: او یک مقدار گرفتگی عضله در کشاله خود داشت و بهتر بود که تعویض شود. ما چند روز دیگر یک بازی بسیار سخت داریم و به همین دلیل به سرور، قائدی و دیگر بازیکنان نیز این را گفتم که باید هر روز به فیزیوتراپی بروند تا همه آماده باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242991

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر