1

ردپای یک مربی در قرارداد لباس‌های تیمش!

  • کد خبر : 243534
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

درباره قرارداد لباس‌های یک تیم لیگ برتری داستان‌های زیادی شنیده‌ایم. در ابتدای فصل، شایعه شد یکی از بازیکنان مطرح این تیم در قرارداد لباس‌ها نقش داشته و پورسانت خوبی از آن به جیب زده است.

درباره قرارداد لباس‌های یک تیم لیگ برتری داستان‌های زیادی شنیده‌ایم. در ابتدای فصل، شایعه شد یکی از بازیکنان مطرح این تیم در قرارداد لباس‌ها نقش داشته و پورسانت خوبی از آن به جیب زده است.
به گزارش افق نیوز،  در واقع او بود که مسئولان این برند را پای قرارداد آورد و خودش در جریان مذاکرات بود و وقتی دو طرف به توافق رسیدند پولش را گرفت و همان اول فصل، درآمد خوبی داشت. مدیرعامل باشگاه هم خیلی زود متوجه این موضوع شد اما به جای آنکه برخورد کند که دفعه بعد تکرار نشود، کلاً بی‌خیالی طی کرد تا حالا سرمربی همان تیم هم پس از مطلع شدن از ماجرا، خود را وارد مهلکه کند. شنیده می‌شود این مربی تصمیم گرفته قرارداد سال بعد لباس‌ها را خودش ببندد! او حتی مسئولان باشگاه را در جریان گذاشته و گفته چون لباس‌ها را خودش باید تأیید کند، پس باید در جریان قرارداد باشد. شنیده می‌شود این مربی با مسئولان برندی که فعلاً اسپانسر لباس‌هاست، رابطه نزدیکی دارد و از همین حالا برای فصل بعد صحبت‌هایی کرده است! مدیرعامل باشگاه هم که معمولاً در این مواقع نقش تماشاگر را بازی می‌کند، کنار نشسته و نگاه می‌کند. این مسئله صدای اعتراض بعضی از بازیکنان را بلند کرده که چرا فقط بعضی‌ها باید از قرارداد لباس‌ها پول ببرند و سهم آنها چه می‌شود؟ در این رابطه شنیده‌ایم حتی یکی دو نفر از بازیکنان به مدیر باشگاه گفته‌اند خودشان آشنا دارند و می‌توانند قرارداد بهتری برای تیم امضا کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243534

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر