1

به رئیس فیفا نشان می دهیم پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم

  • کد خبر : 245685
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران تیم ما به اینفانتینو نشان می دهند که پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس است.

به گزارش افق نیوز/ حمید رضا گرشاسبی در حاشیه جلسه هماهنگی میان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس قبل از دربی پایتخت اظهار کرد: ۲ اعضای  تیم در مستطیل سبز فوتبال رقیب هستند اما در بیرون از زمین رفاقت میان آنها وجود دارد. ما به دنبال شاد کردن دل هواداران خود هستیم و استقلالی ها هم همین برنامه را دارند.

حضور رئیس فیفا در دربی برای باشگاه پرسپولیس اهمیت خاصی دارد

گرشاسبی ادامه داد: هواداران ما طرح های موزاییکی خوبی را تمرین می کنند تا در دربی پایتخت این طرح را به خوبی به اجرا بگذارند. حضور بالاترین مقام اجرایی فوتبال در دربی برای باشگاه پرسپولیس اهمیت خاصی دارد.  هواداران پرسپولیس در حضور رئیس فیفا باید نشان بدهند که پرطرفدارترین تیم هستیم و باشگاه  در بحث محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و میزبانی از تیم های عربستانی مورد  ظلم قرار گرفته است.

ما باید به اینفانتینیو نشان بدهیم امن ترین کشور هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: طبق  قانون فیفا و ای اف سی، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما حق نمایندگان ایران را درباره میزبانی در این رقابت ها پایمال کردند. عربستانی ها در خارج از خانه هم هوادار زیاد دارند اما ما محروم از برگزاری بازی ها در خانه هستیم. به هر حال میزبانی در  رقابت های آسیایی حق ماست و همین موضوع باعث شده است که نتوانیم جام قهرمانی این رقابت ها را به دست آوریم.  همچنین نوع تشویق هواداران‌مان برای ما مهم است.  ما و مسئولان  فدراسیون باید تلاش کنیم از این فرصتی که ایجاد شده و حضور اینفانتینو حداکثر استفاده را ببریم و به او نشان بدهیم امن‌ترین کشور هستیم.

فدراسیون فوتبال باید پیگیر اخذ غرامت باشد

گرشاسبی درباره گرفتن غرامت از تیم‌های عربستانی گفت: در این چند روزه جلساتی درباره این موضوع داشتیم اما به طور مستقیم نمی‌توانیم با فیفا مکاتبه کنیم. باید با فدراسیون خودمان صحبت کنیم و مسئولان باید از حضور رئیس فیفا استفاده کرده و سنگ تمام بگذارند و این موضوع را در جلسه با رئیس فیفا پیگیری کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال نگاهی به اعداد و ارقام جدول بیندازد

او درباره کری خواندن حسن زمانی برای پرسپولیس اظهار کرد: من نشنیدم که او چه گفته است اما اگر به اعداد و ارقام جدول و فاصله امتیازی یک نگاهی بیندازد متوجه می‌شود.  به دنبال این هستیم که یک بازی خوب و جوانمردانه و تماشاگرپسند انجام دهیم. بچه‌ها همه عهد بسته‌اند که با تمام وجودشان در مستطیل سبز هنر خودشان را به نمایش بگذارند.

هواداران به صورت خود جوش جشن قهرمانی می گیرند

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زمان جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: با توجه به این که ۷-۶ تیم برای رسیدن به رده دوم جدول می‌جنگند، وظیفه ما این است که به قوانین سازمان لیگ احترام بگذاریم. در آخرین بازی ما جام قهرمانی را بالای سر خواهیم برد. اما اگر در دربی  پیروز شویم هواداران به صورت خودجوش جشن قهرمانی را برگزار می کنند اما جشن رسمی ما در همان بازی پایانی است. همچنین بعد از قهرمانی یک جشن خانوادگی جداگانه هم برگزار می کنیم.

بدهی خود را از  طریق پول انتقال طارمی پرداخت کردیم

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود پول انتقال طارمی به الغرافه هنوز به این باشگاه نرسیده است؟ گفت: ما پول را دریافت کردیم و بدهی‌های‌مان را هم با آن پول پرداخت کردیم و این اخبار درستی نیست و طبق قراردادی که داشتیم پول را دریافت کردیم. ما طلبکاران زیادی داریم و به محض این که اعلام می‌شود یک ریال به حساب ما وارد شده است این پول‌ها هزینه می‌شود. با توجه به فشردگی‌های زیادی در برنامه بازی‌های‌مان هزینه‌های ما هم بالاست. به همین دلیل ما سعی می‌کنیم بحث‌های مالی را محرمانه نگه داریم.

او درباره طلب‌های باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ و فدراسیون نیز گفت: بخش مالی باشگاه این موضوع را پیگیری می کند. البته آسیب‌هایی که از طریق حامیان مالی قبلی به باشگاه وارد شد و از مبلغی که در گذشته  توافق شده بود پایین‌تر آمدند، معادلات را به هم زده است. اما به دنبال این هستیم که ببینیم وضعیت‌مان به چه شکل است و چه مقدار طلب داریم و چه مقدار پول باید به ما تعلق بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245685

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر