1

کرباسیان: نرخ سود اوراق تعدیل می‌‌شود

  • کد خبر : 246837
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

کرباسیان گفت:در ابتدای سال جاری باید نرخ سود اوراق را کاهش داده و نظام مند کنیم تا بخش خصوصی بتواند مبتنی بر آن برنامه ریزی کند.

افق نیوز/ کرباسیان گفت:در ابتدای سال جاری باید نرخ سود اوراق را کاهش داده و نظام مند کنیم تا بخش خصوصی بتواند مبتنی بر آن برنامه ریزی کند.

مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در آخرین نشست امسال شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و مسائل دولت در همین جلسات شورا حل شده و یا در حال حل شدن است که بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید از جمله این مسائل است.

وی با اشاره به ابلاغ بودجه سال آینده نیز گفت: لازم است در اولین جلسه آتی این شورا، سیاستهای سال ۱۳۹۷ بر اساس برآورد رشد اقتصادی و نرخهای سود تعیین و راهکارهای عملی آن تبیین گردد.

وی در خصوص نرخ سود اوراق مشارکت نیز تاکید کرد: باید در ابتدای سال آتی برای کل سال تصمیم گیری شود و نرخ سود اوراق را کاهش داده و نظام مند کنیم تا بخش خصوصی بتواند مبتنی بر آن برنامه ریزی کند.

بررسی مکانیسم اصلاحیه دستورالعمل تشکیل و نحوه اداره جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، تصویب اصلاحیه دستورالعمل تشکیل و نحوه اداره جلسات شورای گفتگوی و پیگیری مصوبه شورا در خصوص بررسی مشکلات اسناد خزانه اسلامی و اوراق مشارکت از دیگر موضوعاتی بود که در هفتاد و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246837

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر