2

بیاتی‌نیا:‌ استعفا نداده‌ام اما پولی برای ادامه حضور در لیگ یک نداریم/ وضعیت راه‌آهن اسفبار است

  • کد خبر : 247172
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: من از سرمربیگری این تیم استعفا نداده‌ام اما پولی برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ یک نداریم.
 

خبرگزاری فارس: بیاتی‌نیا:‌ استعفا نداده‌ام اما پولی برای ادامه حضور در لیگ یک نداریم/ وضعیت راه‌آهن اسفبار است

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد علت انصراف راه‌آهن از ادامه حضور در لیگ یک گفت: ما سالم کار می‌کنیم اما دیگر نمی‌توانیم با این وضعیت در لیگ یک حاضر شویم نه پول لباس، نه پول مسافرت و نه حتی پول خرید آب معدنی هم نداریم.

وی افزود: بارها داوری‌ها در مسابقات به ضرر ما تمام شده است اما جالب است در برنامه تخصصی لیگ یک شش صحنه پنالتی ما را کارشناسان می‌گویند پنالتی نبوده است. به هر حال ما آبروی‌مان را از سر راه نیاورده‌ایم. شرایط باشگاه راه‌آهن اسفبار شده است پولی برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ یک نداریم حتی امروز کارت بازیکنان را می‌خواستیم در هتل گرو بگذاریم. مدیریت باشگاه و همچنین سرپرست تیم فوتبال استعفا کرده‌اند

بیاتی‌نیا در مورد اینکه خودش هم از سرمربیگری این تیم کنار کشیده یا نه، گفت: من استعفا نداده‌ام اما دیگر هیچ پولی برای حضور در رقابت‌ها نداریم. با این شار کاری نمی‌توانیم بکنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در مورد اینکه اگر سازمان لیگ با انصراف راه‌آهن مخالفت کند، گفت: مخالفت آنها هم برای ما فایده‌ای ندارد زیرا ما حتی پول برای اجاره زمین مسابقه نداریم. نمی‌توانیم پول بدهیم تا زمین بازی کرایه کنیم. مگر اینکه خودشان بیایند و پول زمین بازی را بدهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر