2

ادعای انگلیس علیه روسیه درباره اسکریپال بی‌اساس است

  • کد خبر : 248230
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

به اعتقاد یک تحلیلگر سیاسی، ناتوانی انگلیس در ارائه مدرک برای اثبات نقش روسیه در مسئله اسکریپال، نشانگر بی‌اساس بودن ادعای لندن است.

تحلیلگر سیاسی: ادعا‌های انگلیس علیه روسیه درخصوص اسکریپال بی‌اساس استبه گزارش افق نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی؛ «مایک بیلینگتون»، تحلیلگر سیاسی از آمریکا، در مصاحبه با این شبکه گفت: ناتوانی انگلیس در ارائه مدرک برای اثبات این ادعا که روسیه عاملمسمومیت جاسوس سابق روس و دخترش است نشان می‌دهد ادعا‌های لندن علیه مسکو بی اساس است.

بیلینگتون گفت: انگلیسی‌ها از این که قادر نیستند ترامپ را در رابطه با تمایل وی برای برقراری رابطه با روسیه و چین تحت کنترل خود بگیرند، بسیار خشمگین هستند و این پایان امپراطوری انگلیس است. از این رو، آن‌ها چنین نقشه احمقانه‌ای برای مسمومیت اسکریپال، جاسوس دو جانبه سابق، طراحی کردند.

شایان ذکر است، وزارت امور خارجه روسیه دو روز پیش اعلام کرد در صورتی که انگلیس مدرکی ارائه ندهد، فرض ما بر این خواهد بود که سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس خودشان تلاش کردند تا یک شهروند روس را به قتل برسانند و در صورتی که مدرکی به ما ارائه نشود، آن‌ها را مسئول این حادثه می‌شناسیم.

این تحلیلگر افزود: البته انگلیسی‌ها هیچ مدرکی به هیچ کس ارائه نخواهند داد، زیرا اصلا مدرکی وجود ندارد. این نیرنگ هم شبیه همان دروغ‌هایی است که تونی بلر در زمان خود درباره تسلیحات کشتار جمعی در عراق می‌گفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=248230

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر