2

ترکیب استقلال برابر گسترش فولاد تبریز مشخص شد

  • کد خبر : 248929
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

 هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام دو دیدار آغاز می شود که در نخستین مسابقه دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

استقلال با ترکیبی تقریبا شبیه به بازی با سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد قرار خواهد گرفت.

 هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام دو دیدار آغاز می شود که در نخستین مسابقه دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

وینفرد شفر برای این دیدار بازهم به سید حسین حسینی اعتماد خواهد کرد. حسینی در ده مسابقه اخیر خود فقط دو کلین شیت داشته اما بازهم در هر دیدار واکنش های خوبی را به نمایش می گذارد.

در خط دفاعی آرمین سهرابیان بازهم در نبود سید مجید حسینی در قلب خط دفاعی و در کنار روزبه چشمی بازی خواهد کرد. پژمان منتظری به دلیل مصدومیت وریا غفوری و به خاطر نمایش خوب مقابل مشکی پوشان دفاع است و میلاد زکی‌پور نیز جانشین امید نورافکن در سمت چپ دفاعی شده است.

در خط میانی امید ابراهیمی به همراه بویان نایندنوف در مرکز میدان حضور خواهند داشت. بویان به جای فرشید باقری از ابتدا بازی می کند. جلوتر از آنها سرور جپاورف به میدان می رود. داریوش شجاعیان هم دیگر هافبک استقلال است که در برابر تیم سابق خود به میدان می رود و البته متمایل به کناره ها بازی می کند.

در نهایت جابر انصاری به همراه علی قربانی زوج خط حمله آبی پوشان را تشکیل می دهند. قربانی مقابل سیاه جامگان دو گل زد و جابر هم در نبود اسماعیلی از ابتدا مقابل تیم سابق خود به میدان خواهد رفت.

 

ترکیب استقلال برابر سیاه‌جامگان به ترتیب زیر است:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، بویان، جپاروف، جابر انصاری، داریوش شجاعیان و علی قربانی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=248929

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر