1

مینی‌بوس حامل سیگار قاچاق در بهار متوقف شد

  • کد خبر : 249907
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف یک دستگاه مینی بوس و کشف ۲۷ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سیگار قاچاق

افق نیوز/ فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف یک دستگاه مینی بوس و کشف ۲۷ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: کارکنان پاسگاه «همه کسی» شهرستان بهار، در پی اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با اشراف اطلاعاتی، مینی بوس حامل کالا را در گردنه همه کسی برای بررسی متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد، راننده این مینی بوس، پس از بارگیری از غرب کشور تعداد ۲۷ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و خارجی را به طرز ماهرانه ای در کارتن های چای بسته بندی کرده و قصد انتقال آن ها به استان های دیگر را دارد.

سرهنگ بزرگعلی نوری با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده، بیش از ۹۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده برای رسیدگی به مرجع قضایی شهرستان بهار اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به مضرات مصرف دخانیت، از مردم شهرستان بهار خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق سامانه ۱۹۷ با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=249907

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر