1

احتمال اعمال سهمیه جدید ایثارگران در پذیرش دانشجویان امسال

  • کد خبر : 250050
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

وزیر علوم گفت: در صورتی که مجلس در مورد اصلاح سهمیه ایثارگران تصمیم گیری سریع کند در پذیرش دانشجویان امسال اعمال می‌شود.
 

به گزارش افق نیوز، منصورغلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه بازدید از حوزه پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران محل آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در جمع خبرنگاران گفت: سهمیه‌هایی از سال قبل درباره ایثارگران مصوب شده بود بویژه قانونی که سال قبل بود و بنا به نظراتی که از دانشگاه‌ها دریافت شد نیاز به اصلاح داشت، بنابراین در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد و چون قانون مصوب مجلس بود باید در مجلس به رأی گذاشته شود تا نتیجه آن مشخص شود.

وی افزود: بر اساس اصلاحاتی که صورت می گیرد مقداری ضریب‌ها تغییر خواهد کرد و اگر مجلس زود به این موضوع رسیدگی کند در پذیرش دانشجویان امسال اعمال می‌شود.

غلامی تصریح کرد: در ماده ۹۰ قانون ششم توسعه ضریبی گذاشته شده بود که یک سال اجرایی شد و بازخوردهای آن نشان داد نیاز به اصلاح دارد. بنابراین پیشنهاد اصلاح سهمیه ایثارگران به مجلس ارائه شد.

وی درباره جایابی دانشجویان بورسیه نیز گفت: بیشتر افراد جایابی شدند ولی برای آن افرادی که هنوز دانشگاهی را نیافته‌اند باید روند جایابی تکرار شود تا پروسه مراحل خود را طی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250050

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر