1

تصمیمات هیأت مدیره پرسپولیس برای تیم/حواشی پیرامون مترجم قرمزپوشان مورد بحث قرار گرفت

  • کد خبر : 250401
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه تشکیل جلسه داد و در جریان آن به مسائل گوناگون از جمله نتیجه سفر سرپرست باشگاه به سوئیس، مسائل مربوط به کمیته انضباطی باشگاه و آکادمی باشگاه پرداخته شد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه تشکیل جلسه داد و در جریان آن به مسائل گوناگون از جمله نتیجه سفر سرپرست باشگاه به سوئیس، مسائل مربوط به کمیته انضباطی باشگاه و آکادمی باشگاه پرداخته شد.
لوگوی پرسپولیس تصمیمات هیأت مدیره پرسپولیس برای تیم/حواشی پیرامون مترجم قرمزپوشان مورد بحث قرار گرفت

افق نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیأت مدیره سرخپوشان امروز به ریاست جعفر کاشانی و با حضور حمیدرضا گرشاسبی، محمد حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی تشکیل جلسه داد. این نشست از ساعت ۱۱ آغاز شد و تا ساعت ۱۴ به طول انجامید.

 

آخرین وضعیت تیم بزرگسالان، گزارش از برنامه سفر تیم به الجزیره و اقدامات مورد نیاز برای میزبانی از این تیم بین اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت اجرا اتخاذ شد.

 

در این نشست همچنین موضوع پنجره نقل و انتقالات و ادامه رسیدگی به پرونده با توجه به نتایج سفر حمیدرضا گرشاسبی به سوئیس مورد گفتگوی اعضاء بود.

 

از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست، مواردی بود که مقرر گردید در کمیته انضباطی باشگاه مورد رسیدگی جدی قرار گرفته و نتیجه کار ارائه شود. در این بخش مسائل مطرح شده از سوی مترجم برانکو ایوانکوویچ در شبکه‌های اجتماعی نیز مورد توجه بود.

 

بررسی گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تدارکاتی تیم‌های پایه پرسپولیس و آکادمی باشگاه نیز در جلسه امروز هیأت مدیره در دستور کار بود و در این ارتباط تصمیماتی اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250401

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر