1

تساوی بارسای ۱۰ نفره مقابل رئال مادرید در آخرین ال‌کلاسیکوی اینیستا/ یک افتضاح داوری کامل + تصاویر

  • کد خبر : 250618
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۲۶

تیم های بارسلونا و رئال مادرید در شب پراشتباه داور ال کلاسیکو به تساوی رضایت دادند.

تیم های بارسلونا و رئال مادرید در شب پراشتباه داور ال کلاسیکو به تساوی رضایت دادند.

در مهم ترین بازی هفته سی وششم لالیگا بارسلونا که قهرمانی اش را قطعی کرده بود در نیوکمپ به مصاف رئال مادرید رفت.
به گزارش افق نیوز، شاگردان زیدان که خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند با هدف شکست بارسا و جلوگیری از قهرمانی بدون شکست این تیم وارد زمین شدند.
سوارز بعد از اینکه در اوایل بازی یک تک به تک را از دست داد در دقیقه ۱۰ روی یک حرکت تیمی دیدنی و با پاس خوب سرجی روبرتو دروازه ناواس را باز کرد تا بارسا پیش بیفتد.
قبل از این صحنه رونالدو در موقعیت تک به تک با تراشتگن قرار داشت که کمک داور آفساید او را اعلام کرد در حالی که به نظر می رسد اشتباه کرده است.
رئال بعد از دریافت گل بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و خیلی زود توانست به بازی برگردد. در دقیقه ۱۵ ارسال تونی کروز با ضربه سر بنزما و ضربه تمام کننده رونالدو همراه شد تا بهترین بازیکن جهان باز هم در نیوکمپ گلزنی کند.
رونالدو اما روی این صحنه دچار مصدومیت شد و با درد به بازی ادامه داد با این حال می توانست دقایقی بعد دبل کند اما در موقعیت تک به تک مقهور تراشتگن شد.
در دقایق پایانی نیمه اول مسی با پاس خوب کوتینیو با ناواس تک به تک شد که گلر میهمان توانست مانع از گلزنی ستاره آرژانتینی شود. دقایقی بعد بیل در کنار خط طولی با استوک روی ساق پای اومتیتی ضربه ای زد که می توانست حتی کارت قرمز مستقیم بگیرد اما داور به اعلام خطا بسنده کرد که اعتراض شدید بارسایی ها را به همراه داشت. قبل از این صحنه نیز مسی به خاطر خطا روی راموس اخطار گرفته بود و قبل از آن هم راموس و سوارز به خاطر درگیری با هم کارت زرد گرفته بودند!
تساوی بارسای 10 نفره مقابل رئال مادرید در آخرین ال‌کلاسیکوی اینیستا/ یک افتضاح داوری کامل
در حالی که ثانیه هایی به اتمام بازی در نیمه اول مانده بود سرجی روبرتو با دست به صورت مارسلو ضربه ای زد که باعث شد داور او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند و جنجال ها در این نیمه تکمیل شود. حالا بارسا باید یک نیمه ۱۰ نفره به کار ادامه می داد اما خبر خوب برای آنها این بود که رونالدو به خاطر مصدومیت تعویض شدو جایش را به آسانسیو داد.
رئال مادرید به خاطر ۱۰ نفره شدن تیم میزبان صاحب توپ و میدان شد تا گل برتری را به ثمر برساند اما بارسا در دقیقه ۵۲ و روی یک ضد حمله به گل رسید که البته باز هم با اشتباه داوری همراه بود چراکه سوارز با خطا توپ را از واران گرفت و به مسی سپرد تا فوق ستاره آرژانتینی دروازه ناواس را باز کند و تیم ده نفره اش را پیش بیاندازد.
در اواسط نیمه اینیستا کاپیتان بارسا که آخرین حضورش در ال کلاسیکو را تجربه می کرد جایش را به پائولینیو داد و در میان تشویق تماشاگران از زمین بیرون رفت.
تساوی بارسای 10 نفره مقابل رئال مادرید در آخرین ال‌کلاسیکوی اینیستا/ یک افتضاح داوری کامل
بارسا در ادامه فرصت زدن گل سوم را هم داشت اما ناواس در موقعیت تک به تک با مسی بار دیگر موفق بود و دروازه رئال را بسته نگه داشت. دقایقی بعد(۷۲) گرت بیل پاس آسانسیو را با ضربه ای دیدنی به گل تساوی تبدیل کرد تا نیوکمپ دوباره به سکوت فرو رود.
در دقیقه ۸۰ مارسلو با خطای آشکار در محوطه جریمه بارسا سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای آلبا نداشت.
تساوی بارسای 10 نفره مقابل رئال مادرید در آخرین ال‌کلاسیکوی اینیستا/ یک افتضاح داوری کامل
هر دو تیم در ده دقیقه پایانی موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که از دست دادند و در نهایت در شبی که داور عملکرد بسیار بدی داشت دو تیم به تساوی رسیدند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250618

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر