1

مسائلی هست که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم

  • کد خبر : 250747
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: آمار گل خورده ما در فصل جاری کمتر از یک بوده است. لک و مرادیان خوب کار کردند و من از عملکرد آنها راضی هستم.

فرشاد بختیاری‌زاده در مورد عملکرد فولاد خوزستان در هفدهمین دوره لیگ برتر، گفت:  به جز تیم‌هایی که قهرمان شدند و سهمیه کسب کردند از هر کسی سوال کنید می‌گوید از نتیجه راضی نبودم. ما تلاشمان را کردیم. امیدمان به آینده است و باید ببینیم سال بعد چه اتفاقی می‌افتد و شرایط باشگاه چطور می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا در هفته‌های پایانی در کسب نتیجه دچار مشکل شدند، تصریح کرد: مسائلی هست که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. برخی موضوعات درون باشگاه بین مربی، مدیریت، بازیکنان و هواداران است. این مسائل درون خانوادگی است. درست نیست که بخواهم از این موضوعات بگویم. بخواهم از هواداران حرف بزنم درست نیست. هواداران هم از خودمان هستند و آنها خوزستانی هستند. هواداران عاشق فولاد یک زمان ما را تشویق کردند و یک روز نتیجه نگرفتیم ناراحت شدند. باید از هوادارن هم عذرخواهی کنم. قرار ما این بود که پله به پله پیش برویم و اگر خدا کمک کند سال بعد شرایط بهتری خواهیم داشت.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که  عملکرد حامد لک و احسان مرادیان در لیگ هفدهم رضایت بخش بوده است، تصریح کرد:‌ وقتی تیمی گل می‌زند و یا گل می‌خورد همه مقصر هستند. طی ۳۰ بازی ۲۷ گل خوردیم. این نشان می‌دهد دروازه‌بان‌های ما خوب کار کردند. آمار گل خورده ما کمتر از یک بوده است. لک و مرادیان خوب کار کردند و من از عملکرد آنها راضی هستم.

مربی دروازه‌بانان فولاد در مورد اینکه آیاد سیدسیروس پورموسوی سال بعد هم در این تیم می‌ماند، خاطرنشان کرد: پورموسوی با فولاد قرارداد دارد. به هر حال باید قبل از شروع فصل نشست‌هایی برگزار می‌شود و باشگاه سیاست و بودجه را بیان می‌کند. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. نگاه ما به آینده است و امیدواریم شرایط خوبی رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که این روزها با اشتباهات دروازه‌بانان ایرانی نگرانی بابت این پست در جام جهانی به وجود آمده است، اظهار داشت: متاسافانه در ایران بازی به بازی در مورد گلرها نظر داده می‌شود. در یک مسابقه می‌گویند علیرضا بیرانوند از بابت دروازه خیالمان را راحت کرد و در بازی بعد بیرانوند گل می‌خورد آنوقت همه می‌گویند چرا گل خورد. فوتبال همین است مگر می‌شود کسی گل نخورد. پرسپولیس مقابل الجزیره شکست خورد. لیورپول در آنفیلد رم را ۵ بر ۲ شکست داد اما هفته بعد در خانه حریف ۴ بر ۲ شکست خورد اما راهی فینال شد. فوتبال همین است. پرسپولیس هفته بعد باید در خانه با الجزیره بازی کند. خود ما بعد از بازی رفت پرسپولیس را نابود کردیم. این تیم در خانه حریف دو گل زده است. نمی‌دانم نگاه‌ها به چه شکلی است. یک جا خواندم نوشته بود اشتباهات فردی پرسپولیس را نابود کرد. مسابقات هنوز تمام نشده و این فرد باید هفته بعد هم بازی کند. چه کسی باید این فرد را برای بازی بعد آماده کند. در این رویدادها بازی‌ها جنبه ملی دارد. گلر یک پنالتی دریافت می‌کند همه می‌گویند او فوق العاده است اما هفته بعد با دریافت یک گل می‌گویند او خیلی ضعیف شده است.

بختیاری‌زاده یادآور شد: رحمتی این روزها فوق العاده کار می‌کند. امیدوارم دروازه‌بانی مثل او با این همه تجربه و شرایط خوبی که در حال حاضر دارد بتوانیم به او کمک کنیم. در بحث ملی یکی مثل رحمتی سرمایه ملی ما است و نباید او را از دست بدهیم. رحمتی هم بابت اتفاقات گذشته عذرخواهی کرد و می‌تواند کنار سایر دروازه‌بانان ما گروه خوبی را درست کند. باز هم می‌گویم ما ۲۷ گل دریافت کردیم و دلیل این مسئله لک و مرادیان نبودند. کل مجموعه تیم کمک کردند که آمار گل خورده ما کم باشد.

وی در پایان تصریح کرد:‌ امیدوارم در سال جدید از اتفاقات گذشته درس بگیریم و عملکردی داشته باشیم که به رشد فوتبال ایران کمک کند. امیدوارم در صحبت‌هایمان به یکدیگر اتهام نزنیم و سعی کنیم هر روز خودمان را از لحاظ فنی بهتر کنیم  نه اینکه دیگران را تخریب کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=250747

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر