3

یک دروازه بان جدید در اردوی تیم ملی فوتبال ترکیه برای دیدار مقابل ایران

  • کد خبر : 252376
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۰

سرمربی رومانیایی تیم ملی فوتبال ترکیه برای دیدار با ایران، یک دروازه بان جدید را به اردوی تیمش دعوت کرد.

به گزارش افق نیوز/دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکیه درحالی هفتم خرداد در ورزشگاه “فاتح تریم باشاک شهیر” برگزار می‌شود که شاگردان کی روش تلاش می‌کنند تا با ارائه بازی زیبا و هجومی بتوانند از سد شاگردان “لوچسکو” بگذرند و از سویی دیگر قرمزپوشان درصدد هستند تا با شکست تیم ایران، آماده مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شوند.

سرمربی ترکیه برای این دیدار، تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را برای دیدار با ایران دعوت کرده و ستارگان مطرحی همچون سلچوک اینان، سردار عزیز، بوراک ایلماز، گوخان گونول، عمر توپراک، اونال، امره مور اکرین، هاکان چاهان اوغلو و ولکان باباکان بازی با یوزهای ایرانی را از دست دادند.

باباکان، دروازه بان ۲۹ ساله ترک ها که دروازه بان نخست این تیم محسوب می شود و از سال ۲۰۱۴ در این تیم عضویت دارد و تا کنون ۲۹ بازی ملی کرده است، به دلیل مصدومیت زانو بازی مقابل ایران، تونس و روسیه را از دست داد و لوچسکو، سرمربی تیم ملی ترکیه تصمیم گرفته تاسینان بولت را دعوت کند.

این دروازه بان متولد ۱۹۸۸ است و سابقه بازی در تیم های پورتو، استاندار لیژ، گالاتاسرای را دارد و اکنون در رویال آنتورپ بلژیک بازی می کند.

او سابقه ۶ بازی ملی را دارد و در تمرینات تلاش می کند تا با سبقت از هارون تکین، اوزکان کوک و سرکان بتواند مقابل شاگردان کی روش بازی کند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه، قرار است دوشنبه ۷ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=252376

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر