1

پاسخ به تهدیدات دشمن این است که نیروهای انقلاب با هم باشند

  • کد خبر : 25406
  • ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶

کماکان نظر شورا بر معرفی افراد متعهد به مبانی جمهوری اسلامی و کارآمد و صاحب رأی به عنوان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان است

علی اکبر ولایتی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان طی سخنانی گفت: افراد متعهد به مبانی جمهوری اسلامی، کارآمد و صاحب رأی، کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان خواهند بود.

وی افزود: پاسخ تهدیدات دشمن، انسجام نیروهای انقلاب و معرفی نامزدهایی معتقد به مبانی، کارآمد و صاحب رأی است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان با ارائه گزارشی از بیستمین جلسه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در روز گذشته، تصریح کرد: اعضاء جلسه، ضمن ابراز تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده مرحوم شهید احمدی روشن، این جنایت را که بی تردید از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در رأس آنها امریکا و صهیونیسم جهانی است، محکوم کردند.

ولایتی با اشاره به روند بررسی معیارها در شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان نیز خاطرنشان کرد: در این جلسه معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات مجلس نهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تأکید شد که کماکان نظر شورا بر معرفی افراد متعهد به مبانی جمهوری اسلامی و کارآمد و صاحب رأی به عنوان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان است که بدون تردید این روش موجب ترغیب بیشتر مردم شریف ایران برای مشارکت فعال‌تر در انتخابات خواهد شد.

وی اضافه کرد: پاسخ به تهدیدات دشمن این است که نیروهای انقلاب با هم باشند، انسجام خود را حفظ کرده و افرادی متعهد، معتقد، کارآمد و صاحب رأی را معرفی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر