3

گانتس کشورهای عربی را به جنگ تهدید کرد

  • کد خبر : 25424
  • ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱

گانتس در دیدار با تعدادی از دانشجویان اسرائیلی اظهار داشت که پدیده بهار عربی تبدیل به طوفانی شده است که سراسر منطقه را فرار گرفته است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با تهدید کشورهای عربی به جنگ تاکید کرد که اسرائیل قادر است شکست اعراب از جمله مصر در جنگ سال ۱۹۶۷ را تکرار کند.

خبرگزاری فارس: گانتس کشورهای عربی را به جنگ تهدید کرد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی “یدیعوت آحارونوت”، “بنی گانتس” اعلام کرد در صورتی که کشورهای عربی امنیت اسرائیل را تهدید کنند بویژه در سایه انقلاب‌های عربی و تحولات سیاسی کنونی در منطقه، اسرائیل قادر است سناریو شکست اعراب در جنگ سال ۱۹۶۷ را تکرار کند.

گانتس در دیدار با تعدادی از دانشجویان اسرائیلی اظهار داشت که پدیده بهار عربی تبدیل به طوفانی شده است که سراسر منطقه را فرار گرفته است.

وی با ابراز نگرانی نسبت به تبعات منفی این انقلاب‌ها در منطقه بویژه در سایه تنگنایی که اعراب از آن رنج می‌برند، تصریح کرد که این تحولات ممکن است ما را به وضعیت ماقبل سال ۱۹۶۷ بازگرداند.

گانتس همچنین گفت که به شدت با فعالیت‌های گروه‌های افراطی یهودیان علیه فلسطینیان و افسران ارتش اسرائیل مخالف است و نهادهای اسرائیلی از جمله پلیس و دادگاه‌ها باید با این پدیده مقابله کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر