1

کره جنوبی درخواست آمریکا را درتحریم نفت ایران رد کرد

  • کد خبر : 25473
  • ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸

کره جنوبی ده درصد نفت مورد نیاز خود را از ایران خریداری می کند

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در دیدار با فرستاده ویژه دولت آمریکا به سئول تاکید کرد تحریم خرید نفت ایران زیانهای سنگینی به اقتصاد کره جنوبی وارد می کند.
به گزارش واحد مرکزی خبر از پکن، رابرت آینهورن فرستاده ویژه دولت آمریکا برای تحت فشار گذاشتن مقامات کره جنوبی و همراه کردن آنان با واشنگتن در تحریم خرید نفت ایران از دیروز به کره جنوبی سفر کرده است.
خبرگزاری رسمی کره جنوبی یونهاپ گزارش داد این مقام آمریکایی به مقامات سئول گفته است ما اطمینان می دهیم  در صورت همراهی کره جنوبی در تحریم خرید نفت ایران اثر آن را بر اقتصاد کره جنوبی کاهش دهیم .
کیم جائه شین معاون وزیر خارجه کره جنوبی در پاسخ گفته است آمریکا باید بپذیرد که قبول این پیشنهاد برای سئول بسیار دشوار است . همزمان گروهی از مردم کره جنوبی با اجتماع در برابر ساختمان وزارت خارجه این کشور سفر فرستاده ویژه آمریکا را به سئول محکوم کردند و خواستار اخراج وی شدند.مردم کره جنوبی از رئیس جمهور این کشور خواستند تسلیم خواسته های آمریکا نشود و استقلال این کشور را مخدوش نکند . کره جنوبی ده درصد نفت مورد نیاز خود را از ایران خریداری می کند . چین نیز درخواست  وزیر خزانه داری آمریکا را در این زمینه رد کرده است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25473

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر