6

رسوایی اخلاقی و مالی نامزدان جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 25708
  • ۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳

رسوایی اخلاقی نیوت گینگریچ و تخلف مالیاتی میت رامنی به مهمترین مسائل مطرح در مناظره های انتخاباتی تبدیل شده اند.

موضوع رسوایی اخلاقی و مالی نامزدان جمهوری خواه بر مناظره اخیر آنها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سایه افکنده است .

به گزارش واحد مرکزی خبر، با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا، رسوایی اخلاقی نیوت گینگریچ و تخلف مالیاتی میت رامنی به مهمترین مسائل مطرح در مناظره های انتخاباتی تبدیل شده اند.

نیوت گینگریچ درمناظره انتخاباتی اخیر در خصوص اتهامات مربوط به رسوایی اخلاقی خود که در اینترنت، شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست منتشر شده است، گفت به نظرم ماهیت خرابکارانه، شرورانه و منفی بیشتر رسانه های خبری، اداره این کشور و جلب همکاری انسان های شریف برای انجام وظیفه در نهادهای دولتی را دشوارتر کرده است.

نیوت گینگریچ خطاب به مجری شبکه تلویزیونی گفت واقعا برایم ناراحت کننده است که شما مناظره میان نامزدان انتخابات ریاست جمهوری را با چنین موضوعی آغاز کرده اید. استفاده از اظهارات همسر سابق یک نامزد انتخاباتی و تبدیل آن به مسئله مهمی در روند تبلیغات ریاست جمهوری، آن هم دو روز مانده به انتخابات مقدماتی، نفرت انگیزترین کاری است که می توانم تصور کنم. این ماجرا دروغ است، همه دوستان صمیمی من که از زندگی ما در آن زمان آگاهی دارند، کذب بودن این ماجرا را تایید می کنند.

در بخش دیگری از این مناظره، میت رامنی نامزد مطرح حزب جمهوری خواه در پاسخ به این سوال که وی چه زمانی کارنامه (گزارش) مالیاتی خود را منتشر خواهد کرد، گفت زمانیکه حساب های مالیاتی من برای امسال کامل شود و بدانم رئیس جمهور اصرار دارد که به عنوان نامزد انتخاباتی درآمد امسال خودم را اعلام کنم. زمانیکه حسابرسی مالیاتی من در آوریل امسال تمام شود، گزارش های مالیاتی خود را برای امسال و چه بسا سالهای قبل منتشر خواهم کرد.

سناتور ریک سنتوروم دیگر نامزد جمهوری خواه نیز در پاسخ به اینکه چه زمانی گزارش مالیاتی خود را منتشر خواهد کرد، گفت تصور نمی کنم موضوع مهمی باشد. منظورم این است که اگر میت رامنی اعلام کرده است که چه میزان مالیات می پردازد، مالیات من از او بیشتر است. اما رقم را دقیقا به خاطر ندارم. تنها چیزی که به یاد دارم این است که امضای چک برای پرداخت مالیات بسیار دردآور بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]