2

بمب بزرگ نقل و انتقالات ایران می ترکد!

  • کد خبر : 257929
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۱

او اعلام کرده درحال مذاکره با یک تیم هستند اما نام آن تیم را اعلام نمی‌کند.حاضر است با مبلغ ۲۰ میلیون پوند این بازیکن را جذب کند و به این ترتیب رکورد نقل و انقالات تاریخ باشگاه خود را جابه‌جا کند.

Image result for ‫علیرضا جهانبخش‬‎

یکی از رسانه‌های انگلیسی اعلام کرده که باشگاه برایتون حاضر است برای جذب جهانبخش رکورد نقل و انتقالات تاریخ این باشگاه را بشکند.

در همین راستا امروز نشریه معتبر «سان» در گزارشی اعلام کرد که علیرضا جهانبخش‌ در آستانه انتقال به تیم فوتبال برایتون است و حتی این باشگاه حاضر است به خاطر جذب آقای گل فصل گذشته لیگ هلند رکورد نقل و انتقالات خود را بشکند.این روزها شایعات زیادی اطراف علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی و ملی‌پوش تیم فوتبال آلکمار هلند شنیده می‌شود و حتی برخی از رسانه ها اعلام کردند که مقصد بعدی او بین یکی از دو تیم برایتون و لسترسیتی است.

در این گزارش آمده برایتون حاضر است با مبلغ ۲۰ میلیون پوند این بازیکن را جذب کند و به این ترتیب رکورد نقل و انقالات تاریخ باشگاه خود را جابه‌جا کند.

همچنین در این گزارش نقل قولی از امیر هاشمی‌مقدم مدیربرنامه‌های جهانبخش منتشر شده که او اعلام کرده درحال مذاکره با یک تیم هستند اما نام آن تیم را اعلام نمی‌کند. هاشمی‌مقدم تاکید کرده که جهانبخش قطعا در هلند نمی‌ماند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257929

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر