1

ماجرای انتقال قدوس باز هم پیچیده شد؛هوئسکا جزئیاتی از قرارداد سامان را منتشر کرد

  • کد خبر : 260970
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

امضای قرارداد ستاره ایرانی اوسترشوند با امیان فرانسه هم نتوانست به حواشی پیرامون این بازیکن ملی پوش پایان دهد.

به گزارش افق نیوز/ با وجود این که در رسانه های فرانسوی و سوئدی عنوان شده است سامان قدوس ستاره ایرانی تیم اوسترشوند با امیان فرانسه قرارداد رسمی ۵ ساله امضا کرده است، روزنامه اکیپ فرانسه نوشت هوئسکا با سامان قدوس قراردادی امضا کرده که مبلغ فسخ این قرارداد ۴۰۰ میلیون کرون (حدود ۴۰ میلیون یورو) است.

سایت فوتبالز کانالن در این باره نوشت، قبل از تیم امیان، بحث تیم «رن» مطرح شده بود، اما هوئسکای اسپانیا ادعا کرد که آنها قرارداد معتبری با قدوس دارند.

وگا، رئیس این باشگاه اسپانیایی گفته بود:”وضعیتی که در مورد قدوس وجود دارد بسیار ساده است.به قدوس اجازه داده شده بود به اینجا بیاید، اما تنها این نبود.ما با شرایط او مشکلی نداشتیم. این بازیکن به اینجا آمد، در معاینات پزشکی شرکت و قرارداد را امضا کرد.”

روز جمعه ، روزنامه فرانسوی اکیپ اطلاعات جدیدی درباره قرارداد ادعایی هوئسکا منتشر کرد.

این روزنامه اشاره می کند که در واقع قراردادی امضا شده است و طبق گزارش روزنامه هرالدو اسپانیا  این توافقنامه شامل  بند آزادسازی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون کرون (حدود ۴۰ میلیون دلار) است.

اکیپ درباره علت نفتن قدوس به رن فرانسه نیز  می نویسد،به نظر می رسد رن از معتبر بودن انتقال قدوس به هوئسکا مططلع شده و به همین دلیل این پرونده را بسته است.

اکیپ در پایان  می نویسد، “فیفا مسئول نقل و انتقالات بین المللی است، و امیان باید سریعا بفهمد که آیا قدوس می تواند در لیگ ۱ بازی کند یا نه؟

باشگاه اسپانیایی قبلا برای دفاع از حقوقش به فیفا شکایت کرده است، و حالا این خطر برای قدوس وجود دارد که انتقالش به جای دیگری نامعتبر است و اگر تعهد بازیکن تایید شود  و او تن به این تعهد ندهد از سوی فیفا محروم خواهد شد.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260970

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر