1

جدول زمان‌بندی اجرای طرح تعویض کارت‌های قدیمی معافیت از خدمت

  • کد خبر : 26475
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶

برای اجرای این طرح اولویت‌بندی براساس سال اخذ کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت در نظر گرفته شده است

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جدول زمان‌بندی اجرای طرح تعویض کارت‌های قدیمی معافیت از خدمت با کارت هوشمند را اعلام کرد.

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از آنجا که طرح تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند از تاریخ دهم دی ماه سالجاری با تعویض کارت‌های قدیمی معافیت از خدمت آغاز شده است به منظور رفاه حال متقاضیان و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های آنان برای اجرای این طرح اولویت‌بندی براساس سال اخذ کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، دارندگان کارت‌های معافیت قدیمی طبق زمان‌بندی ذیل فرصت دارند تا به منظور اخذ کارت هوشمند خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

براساس این اطلاعیه دارندگان این کارت‌ها از سال ۱۳۸۸ به بعد از دهم دی‌ماه تا دهم بهمن ماه سالجاری، متقاضیان از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۷ از دهم بهمن ماه تا دهم اسفندماه، متقاضیان از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۹ از دهم اسفندماه تا دهم فروردین سال ۹۱ و متقاضیان از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۹ از تاریخ دهم فروردین تا دهم ‌اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارندتا نسبت به تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت اقدام کنند.

به گزارش ایسنا طبق اعلام سازمان وظیفه عمومی این تاریخ‌ها قابل تمدید نبوده و پس از انقضای مهلت کارت‌های قدیمی از اعتبار ساقط خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26475

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر