1

شریعتمداری دارای شخصیتی متعادل و تعامل گرا است

  • کد خبر : 267427
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

نماینده مردم شازند در مجلس دهم در گفتگوی اختصاصی با صدای صنایع : شریعتمداری یک شخصیت تعامل گرای دارد و در کنار آن با توجه به روحیات متعادلی که وی دارد به عقیده بنده میتواند در وزارت کار موفق باشد.

شریعتمداری دارای شخصیتی متعادل و تعامل گرا است

به گزارش شبکه خبری صدای صنایع ،نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده در مجموع عقیده دارم که مشکلات کشور به صرف جابهجایی وزرا حل نخواهد شد و باید مشکلات بصورت سیستماتیک و ریشه ای حل شود ولی در حال حاضر با توجه به اینکه چند وزارتخانه با سرپرست اداره میشود بهتر است هر چه سریعتر تکلیف این وزارتخانه ها روشن شود.

علی ابراهیمی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه های بزرگ و تاثیرگذار در مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور است بنابراین وزیری که در راس این وزارتخانه میخواهد قرار بگیرد باید فرد توانمندی باشد.

وی با اشاره به معرفی شریعتمداری بعنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کارتصریح کرد: شریعتمداری دارای  یک شخصیت تعامل گرا است و در کنار آن با توجه به روحیات متعادلی که وی دارد به عقیده بنده میتواند در وزارت کار موفق باشد.

وی در پایان تاکید کرد: شریعتمداری شاید برای  کسب رای اعتماد کار دشواری در مجلس داشته باشد ولی وی یک مدیر با تجربه است که سرد و گرم مدیریت را چشیده است و با جلسات مشورتی که با فراکسیون ها و کمیسیون ها برگزار میکند ضمن تشریح برنامه های خود میتواند آرای نمایندگان را نیز جذب کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267427

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر