1

حضور شریعتمداری در وزارت کار زمینه ساز ورود جوانان به این وزارتخانه خواهد شد

  • کد خبر : 267430
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

دبیر پویش ملی آری به تولید ملی تاکید کرد حضور شریعتمداری در وزارت کار می تواند باعث ورود مدیران جوان به این وزارتخانه شود.

حضور شریعتمداری در وزارت کار زمینه ساز ورود جوانان به این وزارتخانه خواهد شد

به گزارش شبکه خبری صدای صنایع ، مصطفی حسنی ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: به زعم کارشناسان شریعتمداری اساساً به عنوان گزینه ای که می تواند در کنار قشر کارگر قرار گیرد مطرح است.

وی تصریح کرد: شریعتمداری طی یک سال گذشته در وزارت صمت حمایتی جدی از حوزه جوانان انجام داد و با به کار گماردن جوانان نفسی تازه را به سیستم مدیریت کشور تزریق کرد که این امید می رود در وزارت کار نیز با حضور وی چنین رویه ای حاکم شود.

دبیر پویش ملی آری به تولید ملی اظهار کرد: با توجه به اینکه انگیزه و انرژی می تواند سرمایه مهمی باشد، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با دیدگاهی که نسبت به جوانان داشت پلی برای ورود جوانتر ها به این وزارتخانه به حساب می آمد.

حسنی اظهار داشت: طی یکسال گذشته با توجه به اینکه هر یکماه آهنگ تفکیک وزارت صنعت ، معدن و تجارت از سوی دولت و مجلس شنیده می شد، تمرکز جدی نمی توانست در وزارتخانه صورت گیرد اما نسبت به تمامی مدیران یا وزرایی که چند سال کار کرده اند طی یکسال توانست عملکرد مثبتی نسبت به حضور جوانان داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: این روزها کشور ما نیاز به گلادیاتورهای کت و شلوار پوشی دارد که آماده جنگ اقتصادی بوده و در عرصه مدیریت کشور حضور موثری داشته باشند و حضور شریعتمداری در وزارت کار باعث رقم خوردن اتفاقات بزرگ و بهتری در این وزارتخانه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267430

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر