1

دژاگه: صحبت کی‎روش منطقی است/ با فکر قهرمانی تمرین می‎کنیم

  • کد خبر : 271906
  • ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

بازیکن تیم ملی فوتبال صحبت‎های سرمربی این تیم مبنی بر قطعی بودن حضور سه تیم در نیمه نهایی جام ملت‎ها را تائید کرد اما گفت که ایران هم برای قهرمانی به میدان می‌رود.

دژاگه: صحبت کی‎روش منطقی است/ با فکر قهرمانی تمرین می‎کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال صحبت‎های سرمربی این تیم مبنی بر قطعی بودن حضور سه تیم در نیمه نهایی جام ملت‎ها را تائید کرد اما گفت که ایران هم برای قهرمانی به میدان می‌رود.

به گزارش افق نیوز/ اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال که در کمپ اسپایر قطر برگزار شد، با ابراز رضایت از وضعیت اردو و شرایط مهیا شده برای پیگیری تمرینات اظهار داشت: کمپی که در آن تمرین داریم، از زمین چمن خوبی برخوردار است و خوشبختانه تا به امروز تمرینات خوبی را در این کمپ برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته ملی‌پوشان فوتبال در شرایط جوی خوب و با اوضاع روحی مناسب، پیگیر تمریناتشان بودند، ادامه داد: خوشبختانه همه برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رود، فردا هم ما اولین دیدار تدارکاتی خود را برگزار می‌کنیم؛ در این دیدار باید مقابل تیمی قرار بگیریم که فکر می‌کنم خیلی زیاد ما را اذیت کند. فلسطین فوتبال را خوب بازی می‌کنند ضمن اینکه این تیم طی چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه روز گذشته کارلوس کی‌روش نسبت به حضور در مرحله نیمه‌نهایی ابراز امیدواری کرده بود، چقدر نسبت به محقق شدن این مهم امیدوار هستید؟ گفت: همه تیم‌های شرکت‌کننده دوست دارند برنده جام باشند. ما هم هر روز به همین مسئله فکر می‌کنیم. هر روز با همین نیت پیگیر تمریناتمان هستیم که در پایان جام ملت‌ها بتوانیم هموطنان خود را خوشحال کنیم. بیش از ۴۰ سال است که فوتبال ایران منتظر کاپ قهرمانی جام ملت‌های آسیاست و تلاش داریم آن را به دست بیاوریم.

دژاگه با بیان اینکه همه کشورها پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند، تصریح کرد: تصاحب جام قهرمانی هرگز آسان نیست. اینکه بازی‌ها در یک کشور عرب برگزار می‌شود هم مزید بر علت است. برای کشورهایی مانند قطر که در گروه ما هستند، حضور در یک کشور عربی، حکم خانه‌ی خود آنها را دارد و این مسئله، کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

این ملی‌پوش فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران قوی است. دو دیدار دوستانه هم باید برگزار کنیم. قاعدتاً نگاه خیلی از تیم‌ها به همین دو بازی خواهد بود و نتیجه‌ای که از آن به دست می‌آید. با همین دو دیدار اثبات می‌کنیم که آماده هستیم. در کل اینکه تلاشمان این است که بهترین نتیجه را در جام ملت‌ها بگیریم.

وی همچنین در رابطه با صحبت کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه حضور سه تیم در نیمه نهایی جام‌ ملت‌ها قطعی است، اظهار داشت: تیم‌هایی مثل کره و ژاپن همیشه قوی بوده و هستند. در دوره پیشین جام ملت‌ها هم کره و استرالیا فینالیست شدند تا ثابت شود این‌گونه تیم‌ها همیشه برای قهرمانی در این میدان حاضر شوند. من فکر می‌کنم این‌بار هم تیم‌های قوی از این کشورها خواهیم دید. اگرچه ما هم در جام‌جهانی اثبات کردیم که ایران تیم ملی قدرتمندی دارد.

دژاگه در این رابطه توضیح داد: من فکر می‌کنم حرف کی‌روش کاملاً درست بوده است، با این حال هدف ایران هم تصاحب کاپ قهرمانی آسیاست. همچنین من فکر می‌کنم سه تیمی که کی‌روش به آنها اشاره کرده، تا نیمه نهایی بالا بیایند اما باید این را در نظر گرفت که بازی در امارات و شرایط آن کاملاً متفاوت است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=271906

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر