3

دو ستاره به استقلال برمی‌گردند ؛ مذاکره فتحی با دو ملی پوش

  • کد خبر : 272166
  • ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

دو ستاره به استقلال برمی‌گردند ؛ مذاکره فتحی با دو ملی پوش

آبی‌پوشان در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت تیم برای حضوری پرقدرت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و البته دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا در اولین گام با گرو و نیومایر دو بازیکن خارجی تیم‌شان فسخ کردند تا لیست‌شان برای حضور نفرات جدید بازتر باشد.
Image result for ‫استقلال‬‎

حال باتوجه به مذاکره فتحی با دو ستاره ملی پوش و سابق استقلال ( نورافکن که در تیم ملی امید است و سرور جباروف که در تیم ملی ازبکستان است ) احتمال بازگشت این دو ستاره به استقلال بالا رفته است.

تیم فوتبال استقلال تهران در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر توانست با ۲۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. آبی‌پوشان در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت تیم برای حضوری پرقدرت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و البته دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا در اولین گام با گرو و نیومایر دو بازیکن خارجی تیم‌شان فسخ کردند تا لیست‌شان برای حضور نفرات جدید بازتر باشد.

مذاکره فتحی با جباروف

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال طبق اخباری که منتشر شده، برای مذاکره با سرور جباروف و نهایی‌کردن حضور دوباره وی در این تیم به خارج کشور رفته است. البته چندی پیش هم او برای مذاکره با یکی، دو بازیکن خارجی نیز راهی دوبی شده بود اما این موضوع را تکذیب و اعلام کرد سفرش کاملا شخصی بوده و ربطی به مذاکرات با بازیکنان نداشته است.

شفر به دنبال جانشین گرو

شاید فتحی در این سفر خارجی به غیر از جباروف، با یکی دیگر از گزینه‌های خارجی موردنظر شفر نیز گفت‌وگو کند، هرچند باشگاه از نظر مالی با مشکلاتی مواجه است و امکان دارد تنها یک بازیکن خارجی جذب شود، البته به این شرط که مهاجمی مثل قوچان‌نژاد جانشین گرو شود و در غیر این‌صورت گزینه شفر برای پرکردن جای خالی گرو، یک خارجی دیگر خواهد بود.

پارس

 

نورافکن به دنبال بازگشت

نورافکن دیگر بازیکن سابق استقلال است که شایعه حضور دوباره وی در جمع استقلالی‌ها شنیده می‌شود. این بازیکن جوان که اکنون در اردوی تیم ملی امید حضور دارد، نیم‌فصل بسیار ناموفقی را در شالوای بلژیک پشت‌سر گذاشته و این روزها به دنبال توافق با مسئولان این تیم بلژیکی است تا درصورت امکان برای نیم‌فصل دوم دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگردد. ظاهرا نورافکن مبلغی را به شارلوا پیشنهاد داده و قرار است آنها در جلسه‌ای که به‌زودی برگزار خواهند کرد، درخصوص آن تصمیم‌گیری کنند. تا ۱۵روز آینده تکلیف نهایی این بازیکن با استقلالی‌ها مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر