1

حضور اسماعیل هنیه در کلیسای مسیحیان غزه+ تصویر

  • کد خبر : 272384
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۹:۵۳

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در آستانه سال ۲۰۱۹ و همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح(علی نبینا و علیه‌السلام) به کلیسای مسیحیان در غزه رفت و به آنها تبریک گفت.

حضور اسماعیل هنیه در کلیسای مسیحیان غزه+عکس

به گزارش افق نیوز به نقل از رسانه‌های فلسطینی، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت بلندپایه‌ای از رهبران  این جنبش به کلیسای «دیراللاتین» در غزه رفتند تا به مسیحیان ساکن در نوار غزه به مناسبت اعیاد سال نو میلادی و سالروز میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح(علی نبینا و علیه‌السلام) تبریک بگوید. وی در این دیدار بر رابطه مستحکم میان مسلمانان و مسیحیان فلسطین به عنوان فرزندان یک ملت و وطن و مسئله واحد و مشترک تاکید کرد.

هنیه در این دیدار بر همبستگی کامل خود با مسیحیان در رویارویی با سیاست‌ها و طرح‌های صهیونیستی که هدف از آن از بین بردن هویت مسیحی و حقایق دینی قدس، الناصره و بیت لحم است، تاکید کرد و گفت تلاش‌ها در کنیست اسرائیل برای تصویب قانونی به منظور قبضه کردن اوقاف مسیحی در مناطق مختلف فلسطین، مردود است و نمی‌توان در برابر آن تسلیم شد.

رئیس جنبش حماس با محکوم کردن تجاوزات اسرائیل به  اوقاف مسیحی و اسلامی قدس و  دیگر مناطق بر عمق رابطه تاریخی ریشه‌دار میان فلسطینی‌ها و مسیحیان تاکید و به همزیستی موجود میان قشرهای مختلف مردم فلسطین افتخار کرد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272384

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر