2

فتحی: جذب ۴ بازیکن جدید با نظر شفر بود

  • کد خبر : 275799
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جذب ۴ بازیکن جدید تیم با نظر وینفرد شفر اتفاق افتاد

فرهاد مجیدی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جذب ۴ بازیکن جدید تیم با نظر وینفرد شفر اتفاق افتاد

به گزارش افق آنلاین، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره جذب چهار بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: ما در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان جدیدی جذب کردیم. امید نورافکن، پاتوسی، ای سما و منشأ چهار بازیکنی بودند که برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم و بازی‌های آسیایی با نظر سرمربیمان به جمع ما اضافه شدند. ما در نیم فصل اول تیم خوبی داشتیم ولی الان تقویت شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم با قدرت بیشتر در بازی‌های پیش روی ظاهر شویم و باعث خوشحالی و رضایت هوادارانمان شویمکه همواره حامی تیم محبوب خود بوده و مالک اصلی باشگاه هستند.

وی افزود: این بازیکنان که به جمع استقلالی‌ها اضافه شده‌اند، هرکدام یک اتفاق خوب برای استقلال به شمار می‌روند و بازیکنان کاربلد و امتحان پس داده‌ای هستند. با این حال فکر می‌کنم اضافه شدن فرهاد مجیدی به عنوان مربی یک خبر خاص و ویژه برای استقلالی‌ها بود. بازیکن ارزنده‌ای که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و گل‌های فراموش نشدنی‌ای برای این تیم به ثمر رسانده است.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: او بالاترین مدرک مربی‌گری را از یوفا گرفته و می‌تواند به استقلال کمک کند. فرهاد می‌تواند سال‌ها منشأ خیر و خدمات زیادی برای استقلال باشد. ضمن اینکه مربیگری خود را با آقای شفر که سرمربی بزرگ، باتجربه و کارنامه داری است، شروع کرده و می‌تواند از تجربیات و دانش ایشان استفاده کند. حضور فرهاد را به فال نیک می‌گیریم، او الان به خانه خودش برگشته و می‌تواند در آینده از مربیان صاحب نام فوتبال ایران شود.

امیرحسین فتحی در پایان درباره شرایط آبی‌های پایتخت افزود: استقلال به خوبی در تعطیلات تمرین کرد و خوشبختانه از شرایط مطلوبی بهره می‌بریم. بازیکنان خوب و کادر فنی باتجربه و پرتلاشی داریم و امیدوارم حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275799

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر