4

مهاجم پرسپولیس جواب ستاره استقلالی را داد + تصویر

  • کد خبر : 276958
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۴۷

سرخپوشان پایتخت در مرحلۀ یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور  به سختی توانستند مقابل پدیده در استادیوم آزادی به پیروزی برسند و راهی مرحلۀ نیمه‌نهایی شوند.

مهاجم پرسپولیس در مقابل پدیده مشهد با حرکتی پر خطر پنالتی خود را گل کرد که این حرکت با حاشیه های عجیبی روبرو شد.
علی علیپور مهاجم پرسپولیس جواب ستاره استقلالی را داد + عکس

سرخپوشان پایتخت در مرحلۀ یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور  به سختی توانستند مقابل پدیده در استادیوم آزادی به پیروزی برسند و راهی مرحلۀ نیمه‌نهایی شوند.

 

علی علیپور در صفحه شخصی اش دلیل نحوه زدن پنالتی پر خطرش را مقابل پدیده تلافی حرکت زشت بهنام برزای در ورزشگاه آزادی قلمداد کرد، بهنام برزای بعد از زدن پنالتی به پرسپولیس حرکتی جنجالی انجام داد که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را در بر داشت.

 

حال مهاجم پرسپولیس با پنالتی که به صورت چیپ زد حرکات زشت بهنام برزای را تلافی کرد که باید دید عکس العمل بهنام در مورد پیام مهاجم پرسپولیس چگونه خواهد بود؟!

 

علیپور در صفحه شخصی خود نوشت: «ممنون از همه هوادارا که تو این سرما حمایتمون کردین ❤️❤️پرسپولیس❤️❤️ اصن به فکر چیپ زدن نبودم چون من حتی تو تمرینات هم چیپ نمیزنم فقط به این خاطر این کار رو کردم که خوشحالی بعد از پنالتی دوست خوبم بهنام برزای بازیکن پدیده ، هم من و هم بچه های تیم و مخصوصاً هوادارامونو ناراحت کرد.»

 

 

علی علیپور ستاره پرسپولیس بعد از بُرد شیرین مقابل پدیده گفت: بازی سختی بود خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم. بهنام برزای حرکت زشتی انجام داد آدم بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهد در موردش فکر کند حرکت برزای باعث شد بازی برگردد. ضربه چیپ در جواب حرکت بهنام برزای بود.البته برزای متوجه اشتباهش شد و عذر خواهی کرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=276958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر