2

حمید درخشان سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر

  • کد خبر : 27700
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰

قرارداد حمید درخشان با شاهین بوشهر تا پایان فصل است و در صورتی که وی بتواند با این تیم نتایج قابل قبولی بگیرد، قراردادش برای فصل آینده هم تمدید خواهد شد

جلسه نهایی انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر ظهر امروز یکشنبه بین رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر و حمید درخشان در تهران برگزار شد. در این  نشست ضمن توافق نهایی با شروط حمید درخشان، مفاد مورد نظر تا درخشان با بازگشت مجدد خود هدایت تیم شاهین را در ادامه رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد.

احمد گزی رئیس هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر با تایید این خبر  به خبرنگار مهر گفت: استقلال نظر کامل در امور فنی تیم و پرداخت بخشی از مطالبات مالی بازیکنان شاهین تا پیش از بازی این تیم با داماش در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر جزو شروط اصلی درخشان برای پذیرش هدایت تیم شاهین بود.

قرارداد حمید درخشان با شاهین بوشهر تا پایان فصل است و در صورتی که وی بتواند با این تیم نتایج قابل قبولی بگیرد، قراردادش برای فصل آینده هم تمدید خواهد شد.

شاهین بوشهر لیگ یازدهم را با حمید درخشان آغاز کرد و پس از آن سکان هدایت این تیم به دست فیروز کریمی افتاد اما این مربی به دلیل بیماری قادر به ادامه همکاری با تیم بوشهری نبود. پس از آن مسئولان باشگاه شاهین با قاسمپور مذاکرت جدی را انجام داد، اما وی از امضای قرارداد با باشگاه شاهین خودداری کرد تا مسئولان شاهین دوباره سرمربی اول فصل خود را برای هدایت این تیم برگزینند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر