1

انتقاد نقوی حسینی از افزایش شدید اجاره مسکن

  • کد خبر : 280673
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

نماینده مردم ورامین در مجلس با انتقاد از افزایش شدید اجاره مسکن از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد در این زمینه چاره اندیشی کند.

حسین نقوی حسینی

نماینده مردم ورامین در مجلس با انتقاد از افزایش شدید اجاره مسکن از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد در این زمینه چاره اندیشی کند.

به گزارش افق آنلاین ، سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: در وهله اول لازم است رفتار خصمانه و وقیحانه دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران مردمی را محکوم کنم و همه نمایندگان مجلس امروز نشان دادند که پاسدار هستند.

وی ادامه داد: از وزیر آموزش و پرورش تقاضا دارم برای یک بار هم شده مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس متذکر شد: وزیر آموزش و پرورش تاکنون چندین بار وعده پرداخت مطالبات فرهنگیان را داده است و یک بار هم نوبخت اعلام کرد که مطالبات آنان پرداخت می‌شود اما حدود ۹ ماه است که فرهنگیان منتظر مطالبات خود هستند.

نقوی حسینی اظهار داشت: متأسفانه حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی بسیار کم است و کفاف هزینه‌های آنان را نمی‌دهد که لازم است حقوق آنان تعیین تکلیف شود تا بازنشستگان تأمین اجتماعی از پس مخارج بالای خود برآیند.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: متأسفانه اجاره مسکن بسیار بالاست و مردم در اجاره مسکن با مشکل روبرو هستند که لازم است وزیر راه و شهرسازی برای تأمین مسکن محرومان فکری اساسی کند.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=280673

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر