2

موسوی‌لارگانی: زاینده‌رود به اسم ساماندهی تبدیل به نهر شده است

  • کد خبر : 280902
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: بسیاری از نهرها و جوی‌های آب در استان اصفهان پر شده و بعضاً به لایروبی نیاز دارد، زاینده‌رود به اسم ساماندهی از نظر وسعت اندازه یک نهر آب شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: بسیاری از نهرها و جوی‌های آب در استان اصفهان پر شده و بعضاً به لایروبی نیاز دارد، زاینده‌رود به اسم ساماندهی از نظر وسعت اندازه یک نهر آب شده است.

موسوی‌لارگانی: زاینده‌رود به اسم ساماندهی تبدیل به نهر شده است

به گزارش افق آنلاین ، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان بیان کرد: از طرف مجمع نمایندگان استان اصفهان حرکت سخیف رئیس‌جمهور دیوانه امریکا را محکوم می‌کنیم که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که امام راحل فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود به عنوان گروه تروریستی یاد کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مشخص است این حرکت ترامپ به واسطه شکست‌های پی در پی است که آمریکا در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه است متحمل شده، آن‌ها می‌دانند علت شکست‌های پی در پی به قدرت‌نمایی سپاه برمی‌گردد، حرکت‌هایی که توسط داعش و تکفیری‌ها که زاییده امریکا هستند در سوریه، عراق و کشورهای دیگر انجام شد و نیروهای جان‌برکف سپاه بودند که در مقابل آن‌ها ایستادند.

وی افزود: پیش از داعش، هشت سال جنگ دفاع مقدس و غائله‌هایی که در کشور و منطقه ایجاد کردند، سپاه بود که تودهنی محکمی به آن‌ها زد، بنابراین چنین رفتاری باید هم از ترامپ سر بزند و البته که ملت ایران با پشتیبانی خود را نشان دادند، نمایندگان مجلس که چنین انسجامی را در کمتر موضوعی نشان داده‌اند همه لباس سپاه بر تن از رشادت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف حمایت کردند.

موسوی لارگانی ادامه داد: فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف است که کشور ما را نجات داده، مانند پروژه‌های قرارگاه خاتم و کمک‌های سپاه در زمان‌های بحران که آخرین آن در سیل وحشتناک اخیر کشور بود که در بعضی استان‌ها به وقوع پیوست و عده زیادی از هم‌وطنان ما را بی‌خانمان کرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: زحمات سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به طور کلی بسیار ارزشمند است و وصف شدنی نیست، کسی تصور نمی‌کرد افسر ارشد نظامی کمر خم کنند تا افراد بر روی کمر آن‌ها پا بگذارند و سوار خودرو شوند.

وی یادآور شد: یکی از دلایل این رفتار سخیف ترامپ همین محبوبیت سپاه در قلب مردم و حتی مردم منطقه است، شر این کار رئیس‌جمهور آمریکا به خودشان برمی‌گردد که برگشت و از جای جای دنیا همه این عمل را محکوم کردند.

این نماینده مجلس بیان کرد: تلاش مردم استان اصفهان علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند در جمع‌آوری کمک‌های مردمی قابل توجه است، حتی در روستاهایی که چندسال است کشت نداشته‌اند ولی مردم کمک می‌کنند و افرادی هم در مکان‌هایی که سیل آمده مشغول خدمت هستند.

وی با بیان اینکه از آنجایی که حادثه خبر نمی‌کند و علاج واقعه را باید قبل از وقوع انجام داد، اذعان داشت: در استان اصفهان اگر باران سیل‌آسایی بیاید مطمئن باشید وضعیت ما از استان خوزستان و لرستان یا گلستان بدتر است چون بسیاری از نهرها و جوی‌های آب پر شده و بعضاً به لایروبی نیاز دارد، زاینده‌رود به اسم ساماندهی از نظر وسعت اندازه یک نهر آب شده است، بر اثر بارش‌ها آب بعضی شن‌هایی را که برای ساماندهی و کوچک کردن زاینده‌رود درست کرده بودند با خود برد.

فارس/موسوی لارگانی با بیان این که پیش‌بینی این بود تا ۳۰ سال آینده خشکسالی است اما پیش‌بینی خدا با من و شما متفاوت است، ادامه داد: در روستای قهدریجان نهر و مادی‌ها پرآب شده است و اگر بارندگی شود مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: رهبری در ادامه سال‌های گذشته که با مباحث اقتصادی نام‌گذاری می‌کردند امسال را سال رونق تولید نامیدند، برای رونق تولید باید بروکراسی اداری کنار گذاشته شود، بعضی تولیدکنندگان هستند که برای گرفتن یک پروانه بهره‌برداری مراجعه می‌کند و یک سال و نیم به دنبالان هستند، این‌ها در جهت عکس رونق اقتصادی و افزایش تورم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ابراز کرد: اگر می‌خواهیم تحریم‌ها تأثیری روی کشور نداشته باشد باید به فکر رونق تولید باشیم، امریکا به دنبال برگرداندن ایران به ۴۰ سال پیش است و اگر مسؤولان ما یک قدم عقب بروند آن‌ها ۱۰۰ قدم جلو می آیند و در مواردی مثل برجام و FATF و …. که به آن‌ها چراغ سبز نشان دادیم دیدیدم که آن‌ها گستاخ‌تر شده‌اند تا جایی که تروریستی بودن سپاه را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=280902

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر