2

قورت‌دادن انگشتر برلیان توسط پرستار خصوصی پس از سرقت

  • کد خبر : 283108
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

پرستار خصوصی که سارق از آب درآمده بود برای پس ندادن انگشتر برلیان گرانقیمت، مجبور به بلعیدن آن شد.

قورت‌دادن انگشتر برلیان توسط پرستار خصوصی پس از سرقت

به گزارش افق آنلاین ، از مدتی پیش سرقتهای سریالی در یکی از بیمارستانهای محدوده کلانتری ۱۰۹ بهارستان به مأموران پلیس گزارش شد که با توجه به حساسیت موضوع، مأموران کارهای عملیاتی خود را در محل کلید زدند و متوجه حضور خانمی ۳۵ ساله حین انجام این سرقتها شدند.

رئیس کلانتری  ۱۰۹ بهارستان ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد این خانم، پرستار خصوصی چند خانم مبتلا به ام.اس در این بیمارستان بوده و از سه نفر از این خانمها سرقت صورت گرفته است.

با مشخص شدن این موضوعات، آموزشهای لازم به نیروهای حراست مستقر در بیمارستان داده شد و متهم حین حضور مجدد در بیمارستان توسط مأموران حراست شناسایی و موضوع به کلانتری اعلام شد.

در نهایت متهم دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد که به سه فقره سرقت و پنهان کردن اموال سرقتی شامل یک ساعت، یک انگشتر و مقداری پول نقد در یکی از اتاقهای بیمارستان اعتراف کرد.

مأموران اموال مسروقه را پس از کشف به مالباختگان پس دادند.

یکی از مالباختگان (خانمی ساکن امریکا) که به تازگی برای زندگی به ایران بازگشته بود مدعی شد یک انگشتر برلیان گرانقیمت وی توسط متهم دزدیده شده و در میان اموال نیست.

به این ترتیب متهم تحت بازجویی قرار گرفت و اذعان داشت انگشتر را به دلیل ارزش بالایش بلعیده است که وی دوباره به بیمارستان اعزام شد و تحت بررسی قرار گرفت.

در ادامه با یک آزمایش رادیولوژی، حقیقت مشخص شد و تیم پزشکی موفق شدند با یک عمل ساده این انگشتر را نیز از شکم متهم درآورده و به صاحب آن پس بدهند.

سرانجام متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقام محترم قضایی شد.

سرهنگ حسنوند؛ رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان با اعلام این خبر گفت: متهم پرستاری خصوصی بود که از طریق سایتهای اینترنتی مشتری‌های خود را پیدا می کرد.

وی تصریح کرد: بهتر است شهروندان برای نگهداری بیمار از پرستارهای خصوصی مربوط به شرکتهای معتبر استفاده کرده تا متعاقباً از این قبیل مشکلات در امان بمانند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر